ستاره سرخ روی ریکاردو و استقلال خط و نشان می کشد

ستاره سرخ روی ریکاردو و استقلال خط و نشان می کشد

محمدمهدی نظری درباره شروع تمرینات گسترش نساجی گفت: ابتدا به حمید مطهری، اعضای کادر فنی و بازیکنان جدید خوش آمد می گویم. خدا را شکر تمرینات را شروع کرده ایم و انگیزه خوبی برای رسیدن به آمادگی جسمانی داریم. امیدوارم کم کم با نزدیک شدن به مسابقات سوپرجام و لیگ برتر، تمرینات بدنی مان تکمیل شود و شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه نساجی با وجود قهرمانی در جام حذفی سال گذشته شرایط سختی را از نظر عدم انجام بازی های خود در ورزشگاه وطنی پشت سر گذاشت و خیلی ها این قهرمانی را خلاف استانداردهای حرفه ای می دانستند، گفت: ما قبلا در ورزشگاه وطنی بازی می کردیم. هر هفته همین جا و همین.» کار را برای ما سخت کرده بود، ساکت الهامی خسته نباشید، او از نظر بدنی و تاکتیکی با ما خیلی خوب کار کرد و خدا را شکر توانستیم یک جام خیلی خوب کسب کنیم.

هافبک تیم نساجی با بیان اینکه انشاالله قبل از شروع فصل زمین قائم شهر آماده می شود، گفت: این یک نکته مثبت برای نساجی است چرا که تمام انرژی ما از تماشاگران و هواداران نساجی است. خدایا در سال جدید بتوانیم تاکتیک های حمید مطهری را در میدان به کار بگیریم و به نتایجی در خور شأن مردم عزیز مازندران برسیم.

وی در خصوص اینکه اولین بازی رسمی نساجی در فصل جدید برابر استقلال و سوپرجام خواهد بود، تصریح کرد: من برای استقلال بازی کرده ام و قهرمانی استقلال در لیگ برتر را تبریک می گویم. ما همچنین بسیار خوشحالیم که در سوپرجام با یک تیم بزرگ بازی می کنیم. هر دو تیم برای کسب این جام بزرگ تلاش می کنند.

وی درباره اینکه نساجی متعلق به بخش خصوصی است و اینکه آیا بازیکنانش دستمزدی نزدیک به قراردادهایی که این روزها در فوتبال ایران رایج است، می گیرند، گفت: من از دوستان نزدیک رضا حدادیان هستم و باید به او خسته نباشید بگویم. . من با کار او آشنا هستم و می دانیم که در این شرایط اقتصادی کشور تیم داشتن خیلی سخت است. اما حدادیان به لطف خدا تا کنون تمام پرداخت ها و کارهای خیر را انجام داده است.

نساجی هافبک این تیم گفت: فوتبالیست ها حق دارند درآمدهای خوبی داشته باشند اما این مبالغ واقعا حق برخی بازیکنان نیست. منصفانه نیست که ناگهان به یک بازیکن بگوییم قیمت بسیار بالایی دارد. یک بازیکن دو میلیاردی وقتی می گوید 10 میلیارد می خواهد اشتباه می کند. امیدوارم بازیکنان به آنچه استحقاقشان را دارند برسند. تیم نساجی توان خرید بازیکنی به قیمت 10 میلیارد را ندارد. علی حدادیان در حد توان مالی بازیکنانی را که می تواند می آورد. همچنین گزینه ها و امکانات خوب زیادی را در اختیار ما قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید