خط و نشان تخت جمشید برای ارتش

خط و نشان تخت جمشید برای ارتش

شهرآورد اصفهان در حالی برگزار می شود که سپاهان و ذوب آهن شرایط چندان خوبی ندارند و کسب امتیاز از این دیدار برای محرم نویدکی و مهدی تارتار اهمیت زیادی دارد.

لحظه جالب این دیدار غیبت مهدی تارتار روی نیمکت ذوب آهن خواهد بود که به دلیل چهار کارته بودن سرمربی سبزها رخ داد.

وی درباره دیدار مقابل سپاهان تارتار که به همین دلیل در نشست خبری حاضر نشد به خبرنگار ما گفت: دربی اصفهان همیشه اهمیت زیادی داشته و یکی از مهم ترین دیدارهای فوتبال ایران بوده است. در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای این مسابقه آماده ایم تا نمایش خوبی ارائه دهیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

سرمربی ذوب آهن درباره قدرت تیم حریف نیز گفت: سپاهان یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران است و من برای آقای نویدکی و تیم تحت هدایتش احترام زیادی قائل هستم. آنها فوتبال خوبی بازی می کنند و اگر بدشانس بودند، می توانستند بهتر باشند.»

وی درباره تمرین اخیر ذوب آهن گفت: بچه ها واقعا در تمرینات انگیزه داشتند و از آنها تشکر می کنم. ما خوب تمرین کردیم و امیدوارم نتیجه این تلاش را در مسابقه بگیریم. در دیدارهای گذشته عملکرد بسیار خوبی در موقعیت یابی داشتیم و برای رسیدن به گل باید در ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم. اما جای نگرانی ندارم چون مهم بازی روان و ساخت مساعد شرایط است که در سه بازی اخیر به آن دست یافتیم و حتی سه بار به تیر دروازه زدیم.

تارتاروس در پاسخ به این سوال که آیا یک امتیاز او را راضی می کند، پاسخ داد: اگر تساوی ما را راضی می کرد باید در بازی اول با احتیاط وارد زمین می شدیم اما اینطور نشد و به پیروزی رفتیم و به هدف خود رسیدیم. ما هر بازی برای برد به میدان می رویم و من مربی ای نیستم که با همان هدف تمرین کنم و وارد زمین شوم.»

وی با اشاره به حضور مدیران باشگاه در تمرینات گفت: از آقای احسانی تشکر می کنم که امروز به تمرین آمدند و بازیکنان از حضور و توجه ایشان انگیزه زیادی گرفتند. چه خوب که در آستانه دربی اصفهان این اتفاق افتاد و تیم متوجه شد که تنها نیست. آنها با من صحبت کردند و حمایتی که انجام دادند برای من ارزشمند است.

مهدی تارتار در پایان خطاب به هواداران ذوب آهن گفت: هواداران ذوب آهن واقعاً هواداران متعصب و دوست داشتنی هستند که همیشه نگران تیم خود بوده اند و این ما را بسیار مسئول می کند زیرا این تیم متعلق به مردم و البته کارگران زحمتکش کارخانه است. از هواداران ذوب آهن می خواهم به این شایعات عجیب توجه نکنند. از حضور در ذوب آهن بسیار خوشحالیم و حالا تمام تمرکزمان را گذاشته ایم تا با نتیجه خوب بازی فردا را ترک کنیم. هواداران باید بدانند که این شایعات پایه و اساس ندارد و فقط می خواهند در خانواده ذوب آهن تغییر ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید