خواسته های استراماچونی ناگهان چند برابر شد

با پیگیری های انجام شده مشخص شد مبلغ اعلام شده در حال حاضر به حدود یک میلیون و 600 هزار یورو رسیده و پرداخت آن را بیش از پیش دشوار کرده است.

از سوی دیگر با توجه به افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر (با احتساب یورو به قیمت 64 هزار تومان)، باشگاه استقلال باید مبلغ 102 میلیارد و 400 میلیون برای بسته شدن پرونده استراماهونی بپردازد.

مدیریت باشگاه استقلال به سرپرستی علی فتح الله زاده به دنبال تمکن مالی برای پرداخت این بدهی است. مدیران باشگاه استقلال در حال بررسی درخواست کمک از دولت و همچنین دریافت وام بانکی به عنوان سریع ترین راه حل مشکل در این مورد بودند که هنوز خبر خوبی از این طریق به باشگاه استقلال نرسیده است. در ادامه فتح الله زاده در گفت و گوی اخیر با رئیس فدراسیون فوتبال از وی برای دریافت مطالبات آبی ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا کمک خواست تا بتواند بخشی از این بدهی هنگفت را پوشش دهد.

باید دید بالاخره استقلال می تواند این پول را تامین کند یا خیر. در صورت عدم تسویه این بدهی که از نظر فیفا و دادگاه CAS یک بدهی قطعی تلقی می شود، باشگاه استقلال در ارسال مدارک حرفه ای دچار مشکل می شود که باید تا 21 فروردین 1402 انجام شود و نمی تواند مجوز بگیرد. برای حضور در لیگ قهرمانان قاره ای

دیدگاهتان را بنویسید