خواستگاری بازیگر زن ایرانی زیر دریا / فیلم

شیوا طاهری متولد ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، لیسانس کامپیوتر، نویسنده و عکاس است.

خواستگاری بازیگر زن ایرانی زیر دریا / فیلم
شیوا طاهری در پشت صحنه خواستگاری زیر آب و با لباس غواصی توضیح داد.

شیوا طاهری در صفحه اینستاگرام خود از لحظه پیشنهاد ازدواج همسرش، او را با لباس غواصی زیر آب قرار داد که با واکنش های مختلفی در فضای مجازی مواجه شد و بسیاری این رفتار را خواستگاری تجملاتی و مغرورانه دانستند، اما ماجرای این خواستگاری چه بود؟ خواستگاری لوکس بود؟ شیوا طاهری در این باره به رکنا توضیح داد:

یکی از چیزهایی که من را به حاشیه برد مدل ازدواجم بود. شاید برخی از هنرمندان از حاشیه هایی که برایشان ایجاد می شود راضی باشند، اما من این کار را دوست ندارم. این فیلم درباره ازدواج من نبود، درباره خواستگاری همسرم بود، باید توضیح داد که حتی این خواستگاری هم خواستگاری مهربانانه و تکراری بود، چون خواستگاری رسمی قبل از آن روز انجام شد و من به این خواستگاری “بله” گفتم. .

در این روز خانوادگی با پدر، همسر و همه دوستانم به غواصی رفتیم، همسرم که در آن زمان نامزد من بود قصد داشت مرا با دیگران سورپرایز کند و در حالی که لباس غواصی به تن داشتیم دوباره در زیر آب غافلگیرم کرد.

شیوا طاهری تاکید کرد: رفتار همسرم برایم جالب بود و مثل همه انسان ها وقتی اتفاق خوبی برایشان می افتد آن را با دیگران به اشتراک می گذارند، من هم این صحنه را با دوستانم در فضای مجازی به اشتراک گذاشتم که به حاشیه هایی منجر شد.

تعداد بازدید: 69

دیدگاهتان را بنویسید