خودکشی دختر 13 ساله از طبقه 11 برج

خودکشی دختر 13 ساله از طبقه 11 برج

روز جدید :دختر 13 ساله ای به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری روانی از طبقه یازدهم یک برج مسکونی سقوط کرد و جان باخت.

این حادثه پنجشنبه شب گذشته در بلوار توس مشهد رخ داد که دختری 13 ساله از یک مجتمع مسکونی با آسانسور به طبقه دهم برج رفت. کودک مطلقه ای که مدتی است با مشکلات خانوادگی دست و پنجه نرم می کند نقشه وحشتناکی در سر دارد.

این نوجوان در حالی که گوشی را در دست داشت از آسانسور پیاده شد و از پله ها به پشت بام طبقه یازدهم ساختمان رفت. دقایقی بعد پس از صحبت تلفنی با شخصی، لبه دیوار پشت بام نشست و پاهایش را آویزان کرد. تعدادی از اهالی مجتمع با دیدن این دختر که در وضعیت وحشتناکی قرار داشت بلافاصله با آتش نشانی تماس گرفتند و چند نفر برای جلوگیری از حرکت غیرقابل جبران وی بر روی پشت بام بالا رفتند، اما نوجوان وقتی متوجه آنها شد تهدید کرد که دیگر اقدام نکند. ادامه دهید، اما دوباره در یک لحظه وحشتناک دختر از پشت بام طبقه یازدهم پرید و در دم جان باخت.

در حالی که وی فاقد علائم حیاتی بود، آتش نشانان و آمبولانس ها در محل حاضر شدند.

دقایقی بعد دکتر صادق صفری پس از گزارش این حادثه دلخراش به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بلافاصله برای رسیدگی به این پرونده راهی بلوار طوس شد و به این ترتیب تحقیقات میدانی درباره این حادثه ناگوار ادامه یافت. در تحقیقات اولیه مشخص شد پدر و مادر این دختر 13 ساله از هم جدا شده اند و این دختر که از پدرش خبری نداشت با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می کند اما به دلیل رفتارهای عاطفی نوجوانی، رابطه خوبی بین او ایجاد نشده است. و خانواده اش. او که در ارتباطات فضای مجازی نیز فعالیت می کرد، بی توجه به نصیحت و راهنمایی های دلسوزانه پدرش، چند روزی به خانه خاله اش رفت تا با آنها زندگی کند، در حالی که پدر این نوجوان نیز طلاق گرفت. همسرش تنها زندگی می کرد.

تحقیقات پلیسی و قضایی ادامه دار نشان می دهد که این دختر در نهایت به دلیل یکسری مشکلات خانوادگی و احساسات رفتاری در دوران نوجوانی تصمیم خطرناکی گرفته و به این ترتیب به زندگی خود پایان داده است. این در حالی است که با بررسی میدانی قاضی دکتر صفری مشخص شد که کلید ورودی پشت بام در دست ساکنان مجتمع بوده و برخی از آنها از سقف مجتمع آپارتمانی استفاده می کرده اند در حالی که مشکلات ایمنی اطراف آن به درستی رعایت نشده است. .

این حادثه نه تنها هشداری برای رعایت دقیق مسائل ایمنی و حفاظتی پشت بام است، بلکه با آسیب های اجتماعی مانند طلاق نیز مرتبط است که والدین در هنگام جدایی فرزندان خود به آن فکر می کنند و به آینده آنها اهمیت می دهند و از سوی دیگر. متاسفانه نیاز به کمک های اولیه در مناطق مسکونی پرجمعیت و نیاز به رفع نیازهای روانی نوجوانان در هر سنی بار دیگر نشان داد که خانواده ها به موضوع درمان روانی کودکان پس از طلاق یا آسیب های اجتماعی توجه جدی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید