خوشحال شدم کایدی و مهدی پور با هم کنار آمدند

خوشحال شدم کایدی و مهدی پور با هم کنار آمدند

افشین حاجی پور بازیکن قدیمی استقلال در خصوص حذف سه بازیکن استقلال از لیست تیم ملی و شرایط این تیم برای ادامه مسابقات اظهار نظر کرد.

نظرت در مورد محرومیت سه بازیکن استقلال از تیم ملی چیست؟

مهدی کایدی اصلا نیازی به تعریف این سه نفر که خط گرفته اند ندارد. در دو سال اخیر که در لیگ ایران فوتبال بازی می کرد، جزو بهترین های لیگ ایران بود. متاسفانه او با انتخاب اشتباهی به امارات رفت اما خیلی زود متوجه شد و به موقع برگشت. کایدی بازیکنی است که می تواند در 15 دقیقه پایانی بازی به تیم ملی کمک کند.

در مورد دو خط متقابل دیگر استقلال چه می گویید؟

مهدی مهدی پور نقش مهمی در قهرمانی استقلال در فصل گذشته داشت و فکر می کنم از بین آن سه نفر، مهدی پور و کایدی باید در اردوی تیم ملی می ماندند چون بسیار مفید هستند.

چه توصیه ای به بازیکنان استقلال به خصوص آنهایی که خراش دارند دارید؟

با توجه به زمان باقی مانده تا شروع جام جهانی و احتمال تغییرات در لیست نهایی، هر اتفاقی ممکن است بیفتد. همچنین باید به همه چیز امیدوار بود. کارلوس کی روش قطعا بازیکنان خوبی می بیند. به همین دلیل کایدی، محبی و مهدی پور نه تنها باید ناامید شوند، بلکه باید انگیزه آنها را دوچندان کرد. در مجموع می گویم خوب است که این سه نفر از مرز گذشتند و برایشان خوشحالم. چرا که لیست نهایی تیم ملی هنوز آماده نشده است و اینکه چگونه توانایی های خود را ثابت کنند. کی روش بارها ثابت کرده است که مربی نیست که بازیکن بسته ای را بپذیرد.

در مورد شروع تمرینات استقلال حرفی داری؟

بله خیلی خوب است که کادر فنی به موقع تیم را متوقف کردند و به موقع حاضر شدند تا تمرینات را از سر بگیرند. ساپینتو ثابت کرد که اهل عمل است و از هیچکس نمی ترسد و قبل از بازی با نساجی بار دیگر با انتقاد کار خود را انجام داد. از طرفی مربیان خارجی معمولاً در چنین مواقعی (وقفه های تمرینی) یکی دو روز دیر برمی گردند، اما او خود را به ابتدای تمرین رساند و نشان داد که نظم و انضباط برایش چقدر مهم است.

فکر می کنی در مسابقات بعدی بتواند با استقلال نتایج خوبی بگیرد؟

در رابطه با اتفاقات سه چهار هفته اول بازی ها گفتیم که او به تازگی به ایران آمده و هنوز با فضای فوتبال کشورمان و تیم استقلال آشنا نیست. اما ساپینتو در این مدت به خوبی از زمان استفاده کرد و حالا دیدیم که چگونه با آمادگی 80 درصدی تیمش را مقابل نساجی به میدان فرستاد. اگر استقلال برای پیکان بدشانسی نمی آورد این تیم را با امتیازی سنگین تر از نساجی می برد. اما به هر حال آن روز بدبختی بود. الان هم معتقدم هر هفته شرایط استقلال بهتر می شود.

بهترین برنامه برای این تیم در تعطیلات چیست؟

مطمئنا انجام تمرینات بدنی برای حفظ تناسب اندام و انجام یک یا دو بازی دوستانه می تواند استقلال را سر فرم نگه دارد. به نظر من کادر فنی باید در هفته های باقی مانده یکی دو بازیکن ناکارآمد استقلال را کنار بگذارد و پولی که به این دو نفر می دهد را به یک هافبک طراح خوب بدهد تا در نیم فصل یک خارجی بیاورد. یکی مثل لئون استپانیان در سپاهان که استانکو (سرمربی وقت سپاهان) به او گفته بود که لئو باید وسط بایستد و همه جلو بروند چون استپانیان با یک پاس خوب یا همچین چیزی گل می خورد. . استقلال با این خط حمله قوی یک هافبک مدرن می خواهد که امیدوارم هر چه زودتر به ترکیب اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید