دادستان کل کشور درباره حرمت ‌شکنان شهدای حمله تروریستی کرمان دستور ویژه صادر کرد

دادستان کل کشور در پی حادثه دلخراش تروریستی در جاده گلزار شهدای کرمان و هتک حرمت چند نفر از بی احتیاطی و معاند در فضای مجازی دستورات ویژه ای را به دادستان های عمومی و انقلاب کشور صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش روابط عمومی دادستان کل کشور حجت الاسلام والمسلمین محمد محدی در نامه ای به دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور نوشت: با توجه به لزوم برخورد قاطع با افراد غافل و یا مجرمانی که پس از حادثه دلخراش تروریستی در حرکت هستند. گلزار شهدای کرمانبا تولید، انتشار و بازنشر مطالب کذب، غیرقانونی و مجرمانه در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، امنیت روانی مردم را مخدوش می‌کند، نیاز به دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی فوری و نظارت جامع، به‌موقع و هوشمند در فضای مجازی است. و فضای رسانه ای، کلیه عوامل و عوامل دخیل در موضوع و دارای مسئولیت قانونی را شناسایی و جهت رسیدگی و برخورد مناسب قضایی به دادگاه صالحه معرفی نماید.

در پایان نامه دادستان کل کشور که ۲۴ دی ماه منتشر شد، تصریح کرد: وظیفه دادستان های محترم است که با رویکرد بازدارندگی محسوس و مستمر بر این موضوع نظارت کرده و بر روند اقدامات مربوطه نظارت مؤثر و قانونمند داشته باشند.



آیا این خبر مفید بود؟