داستان آهنگ استقلال یحیی گل محمدی

داستان آهنگ استقلال یحیی گل محمدی

«به در می گویم که دیوار بشنو!» این جمله معروف و قدیمی است که کاربردهای مختلفی دارد. گویا این گفته حکایت آن روزهای یحیی گل محمدی و رضا عنایتی است!

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با پیکان با نیش و کنایه درباره گلی که هواداران به پرسپولیس زدند، گفت: چیزی که خواندم گفتند بازیکن حریف در حال دویدن است اما فیلم ها و عکس هایی که حقه بازی نیست همه چیز را نشان می دهد. این صحنه هندی بسیار واضح بود اما متاسفانه این اتفاقات و اشتباهات فقط در پرسپولیس رخ می دهد و تعداد آنها بسیار زیاد شده است.

رضا سوهندان رئیس دپارتمان داوری از کلمه جوگیر استفاده نمی کند و رضا عنایتی سرمربی تیم هواداران در مصاحبه اخیر خود از آن استفاده می کند اما …

یحیی گل محمدی با همبازی قدیمی خود در تیم ملی رابطه داشت و به این ترتیب در قالب کنایه و کنایه و به قول معروف “به در گفت دیوار بشنو!”

گفتنی است رضا عنایتی سرمربی این تیم پس از بازی با پرسپولیس اظهار نظر عجیبی درباره اعتراف جواد محمدی به گلزنی او داشت و گفت: فکر می کنم جواد از جو خاصی رنج می برد. ” بازی با پرسپولیس است و پخش زنده است و دوست داری برای خودت گل بزنی و در این جمع جواد سکته کرد. باهاش ​​صحبت کردم خیلی ناراحت شد گفت نفهمیدم چی گفتم! فضا کمی سنگین بود و او این کار را کرد، اما فیلم مشخص است و همه چیز مشخص است.

دیدگاهتان را بنویسید