دختر یک زوج مشهور سینما از چه چیزی فرار کرد؟! عکس

دختر یک زوج مشهور سینما از چه چیزی فرار کرد؟!  عکس

ایزابلا کیدمن کروز، 29 ساله، که والدینش دو هنرپیشه مولتی میلیونر هستند، به راحتی می تواند از مزایای خویشاوندی هالیوود برخوردار شود – بازی در این فیلم و زندگی در پنت هاوس های شیک در ایالات متحده.

با این حال، پسر بزرگ تام کروز و همسر سابقش نیکول کیدمن، تفریحات لندن را به لس آنجلس ترجیح می دهند. یعنی فرهنگ پرهیز از یک سلبریتی برای زندگی عادی در کرودون با همسر بریتانیایی اش مکس پارکر و خزنده آنها.
بنا بر گزارش ها، این هنرمند پیشنهاد پدرش را برای زندگی در یک پنت هاوس به مبلغ 342000 در ماه در لندن، زمانی که برای اولین بار در اکتبر 2017 به بریتانیا نقل مکان کرد تا به والدین مکس نزدیک شود، رد کرد.

خانه ایزابلا کجاست؟
گفته می شود تام گان، ستاره 59 ساله تاپ گان، دارای ملکی در نزدیکی خیابان داونینگ 10 است. این ملک دارای یک استخر سرپوشیده با مناظر خیره کننده و بسیاری از ویژگی های لوکس است.

اما ایزابلا – همچنین به عنوان بلا – می گوید که به گفته همسایه ها ترجیح می دهد در یک خانه سه خوابه در کرودون در یک خانه کم ارتفاع زندگی کند.

ایزابلا بدیهی است که از زمان نقل مکان به بریتانیا فرهنگ انگلیسی را پذیرفته است – حتی در نیمه نهایی یورو 2020 سال گذشته از تیم ملی حمایت کرد.

زندگی عادی به دور از شبکه های اجتماعی
این هنرمند به ندرت در رسانه های اجتماعی ظاهر می شود و در ژوئیه 2021 سلفی را به اشتراک گذاشت که در آن از بازیکنان گرت سوتگات در حالی که برای رسیدن به فینال مسابقات فوتبال تلاش می کردند حمایت کرد.

او به عکسی که با فالوورهای اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود، توضیح داد: «در وقت اضافه انگشتانم را روی صورتم فشار می‌دهم» و با اضافه کردن ایموجی‌ها به پرچم بریتانیا.

دیدگاهتان را بنویسید