درخشش تیم ملی فوتبال مردم ایران را به وجد خواهد آورد


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912681

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی باعث خوشحالی مردم ایران می شود، گفت: برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم ثانی هانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا، وی تصریح کرد: همانطور که از ابتدای انقلاب اسلامی به دنیا نشان دادیم که یک ایرانی همه چیزهای غیرممکن را ممکن می کند و توانایی انجام کارهای بزرگ را داریم، حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی نیز نشان دهنده این موضوع است. همان ایمانی که می خواستیم و به آن رسیدیم.

سانی هانی ادامه داد: برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در مقابل تیم های حریف بدرخشند و این درخشش باعث خوشحالی مردم عزیز کشور شود و قطعا این نتیجه غیور و غیور است. جوانان انقلابی کشورمان ایران .

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: همانطور که در مراسم تودیع رئیس جمهور محترم از تیم ملی اتفاق افتاد باعث شکست رسانه های دشمن شد اما دشمنان همچنان امیدوارند از هر روزنه ای برای انحراف افکار عمومی استفاده کنند. نظر و تلخی مردم عزیز ایران انشالله این پروژه دشمن شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید