ستاره پرسپولیس کی روش را به وجد آورد

ستاره پرسپولیس کی روش را به وجد آورد

مهدی ترابی در این فصل و در دیدارهای پرسپولیس علیرغم حضور در ترکیب اصلی نتوانست انتظارات را برآورده کند و در 11 دیداری که برای پرسپولیس انجام داد، تنها یک پاس گل در دیدار مقابل آلومینیوم اراک ثبت کرد و به همین دلیل هواداران پرسپولیس خوشحال نشدند. با حضور او این بازیکن در تیم اصلی انتقادات زیادی به یحیی گل محمدی وارد کرد.

حتی برخی از پیشکسوتان پرسپولیس به گل محمدی توصیه کردند که پس از چند بازی به ترابی شوک زده و او را نیمکت نشین کند. اتفاقی که قبل از تعطیلی مسابقات لیگ به دلیل اردوی تیم ملی رخ نداد و ترابی در تمامی دیدارهای پرسپولیس حضور داشت.

با وجود عملکرد ضعیف در پرسپولیس، کی روش که ابتدا ترابی را به تیم ملی دعوت کرد، دوباره شماره 9 پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کرد و به احتمال زیاد این بازیکن یکی از بازیکنان لیست نهایی یک تیم ملی برای تیم ملی است. جام جهانی خواهد بود. کی روش با علامت زدن محیبی که ستاره این فصل استقلال بوده و ترابی را در اردو نگهداشت، نشان داد که علاقه زیادی به این بازیکن دارد.

با این حال، این علاقه ناشی از درخشش ترابی در تمرینات تیم ملی در روزهای اخیر است که ستاره پرسپولیس یکی از خوش اندام ترین بازیکنان تمرینات تیم ملی محسوب می شود. ترابی در تمرین امروز تیم ملی با حرکات تکنیکی و پاس های زیبای خود گلزنان را بیرون آورد و با خود قرارداد امضا کرد.

تمرینات بالای ترابی کی روش را بسیار خوشحال کرد و سرمربی تیم ملی بارها مهدی را تشویق کرد تا ستاره خشمگین پرسپولیسی ها با روحیه بالا در تمرین تیم ملی شرکت کند و برای جام جهانی آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید