درخشش ستاره روی تراکتور توجه یحیی را به خود جلب کرد

درخشش ستاره روی تراکتور توجه یحیی را به خود جلب کرد

ریکاردو آلوز متخصص ضربات ایستگاهی و موثرترین هافبک لیگ برتر در لیگ بیست و دوم است. این هافبک پرتغالی ستاره این فصل تراکتور بوده است. آلوز یک هافبک با تکنیک با توپی مناسب است که استعداد عجیبی در بازی خود دارد و این سوال را در ذهن ایجاد کرده است که چرا او با این کیفیت در تیم قزاقستان حضور داشت؟

او در روزی که هفتمین پاس گل خود را برای تراکتورسازی ثبت کرد تا در جمع گلزنان تیمش به محمد آقاجانپور بپیوندد، این کیفیت بالا را نیز نشان داد و در دیدار مقابل ملوان انزلی ستاره تیمش بود. به خصوص در دقیقه 7 که او با دریبل از بازیکن حریف ماهرانه گذشت و پاسی را به محمد عباس زاده که در چند متری در کمین بود زد و همین امر باعث مردود شدن گل او شد.

نکته جالب اینکه پاس و پاس او چنان اعتماد به نفسی در بین بازیکنان ایجاد کرد که محمدرضا اخباری از روی سکو به بازیکنان توصیه کرد توپ را به آلوز پاس دهند تا او به سمت دروازه سانتر بزند.

با این روند آلوز این شانس را دارد که رکورد 14 پاس گل سعید صادقی را بشکند تا بهترین گلزن لیگ برتر ایران شود. ستاره پرتغالی تراکتورسازی این هفته توپ را ربود تا با یورگن لوکادیا مهاجم 6 گله پرسپولیس به موثرترین بازیکن لیگ برتر در این رقابت ها تبدیل شود. آیا او این سمت را تا پایان فصل حفظ خواهد کرد؟

حالا او مورد توجه سرمربی پرسپولیس قرار گرفته اما خود یحیی گل محمدی به خوبی می داند که حداقل تا پایان فصل نمی تواند این پرتغالی جذاب را بخرد. ریکاردو آلوز با تراکتورسازی قرارداد دارد و تجربه نشان می دهد که مالک این باشگاه رابطه چندان خوبی با پرسپولیس ندارد. باشگاه تراکتور ممکن است در شرایطی ستاره های خود را به تیم های دیگر بدهد اما به پرسپولیس هرگز!

این در حالی است که مهدی ترابی بهترین پاسور فصل گذشته پرسپولیس در هفته های اخیر با رکود محسوسی مواجه شده و همه را ناامید کرده است. سعید صادقی با آن ستاره بی بدیل و بهترین پاسور تاریخ لیگ برتر فاصله زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید