ستاره ملی پوش توجه نکونام را به خود جلب کرد. تور استقلال و تراکتور با هم برای این شکار

ستاره ملی پوش توجه نکونام را به خود جلب کرد.  تور استقلال و تراکتور با هم برای این شکار

تصمیم جواد نکونام برای پایان همکاری با سید حسین حسینی دروازه بان استقلال باعث شد تا این باشگاه به سراغ حسین پورحمیدی دروازه بان سه سال اخیر آلومینیوم اراک که با تصمیم سرپرستش با تراکتور قرارداد دارد برود. اما تبریزی قرمزها تصمیم گرفته اند تا همکاری خود را با این یکی حفظ کنند و ادامه دهند.

اگرچه شنیده می شود محمدرضا اخباری گزینه اصلی استقلال برای جذب دروازه بان جدید است و احتمال حضور کاپیتان تراکتورسازی در جمع شاگردان جواد نکونام وجود دارد، آبی پوشان برای جذب یک دروازه بان جوان دیگر نیز اقدام کرده و نامه رسمی خود را به این تیم ارسال کرده اند. کانون هواداران تهران.

عملکرد درخشان محمدرضا خالدآبادی دروازه بان 22 ساله هواداران تهرانی و تیم امید ایران در فصل گذشته و رقابت های قهرمانی غرب آسیا، جواد نیک نام را بر آن داشت تا از مسئولان باشگاه استقلال بخواهد در این دروازه بان خوش آتیه حضور پیدا کنند و بنویسند. به باشگاه هواداران، اما آنها با جذب این دروازه بان، تراکتور را رقیب خود می بینند!

علاوه بر باشگاه استقلال، مدیران تراکتورسازی نیز برای جذب محمدرضا خالدآبادی نامه رسمی به باشگاه هوادار ارسال کرده اند و می خواهند این دروازه بان ملی پوش امید را جذب کنند تا در کنار حسین پورحمیدی یک دروازه بان جوان و قابل اعتماد دیگر نیز داشته باشند.

استقلالی ها که به احتمال زیاد محمدرضا اخباری را به خدمت خواهند گرفت، امیدوارند محمدرضا خالدآبادی را برای در اختیار داشتن این دو دروازه بان برای فصل جدید لیگ برتر بیاورند.

از طرفی تراکتوری ها از نبود دروازه بان دوم قابل اعتماد در سال های اخیر آسیب زیادی دیده اند و به همین دلیل به شدت به خالدآبادی نگاه می کنند. دروازه بانی که فصل گذشته 6 کلین شیت به ثبت رساند.

دیدگاهتان را بنویسید