درخواست ارسلان مطهری از مدیران استقلال

پس از قرار گرفتن ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال، ارسلان مطهری و سیدمحمد حسینی در لیست مازاد قرار گرفتند تا راه را برای امضای قرارداد سیاوش یزدانی و کاوه رضایی باز کنند، مسئولان استقلال تلاش زیادی کردند تا با این دو بازیکن به توافق برسند.

حسینی از طریق مدیر برنامه های خود به باشگاه استقلال اعلام کرد که قراردادش را فسخ می کند و متحمل ضرر می شود. البته باشگاه استقلال از فصل گذشته مشکلی با این مدافع نداشت و این بازیکن به تراکتورسازی تبریز پیوست. با این حال مطهری نه تنها با فسخ قرارداد یا رفتن قرضی به تیم دیگری موافقت نکرد، بلکه اعلام کرد که تمایلی به توافق ندارد.

این فوتبالیست محبوب در بین هواداران استقلال روز گذشته در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد. برخلاف گفته برخی، مطهری با استقلال تمرین کرد اما این بازیکن برای دریافت نامه غیبت سرمربی استقلال به محل تمرین رفت. مهاجم استقلال از سرمربی تیم خواست تا نامه ای به او بدهد که تا پایان فصل به او نیازی ندارند، اما به مطهری گفته شد محل تمرین جایی برای نامه دادن نیست و باید به باشگاه برود.

این مشکل باز هم مطهری را ناراحت کرد و با وجود تلاش مسئولان استقلال، این بازیکن حاضر به فسخ قرارداد نشد و به همین دلیل برای ثبت قرارداد یزدانی و رضایی مشکلاتی به وجود آمد.

دیدگاهتان را بنویسید