درخواست استقلال از کار افتاده است/ نشست خبری دربی در سازمان لیگ برگزار می کنیم.

ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789156

به زودی شاهد بازگشت هواداران به روی سکو هستیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره موضوع برگزاری نشست خبری در شهرورد اظهار نظر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ فوتبال دلیل غیبت تماشاگران در دربی 97 را این بود که آقایان بیش از 4 جلسه 3 ساعته داشتند و من نمی دانم چند جلسه دیگر برگزار شد تا بهترین تصمیم را بگیرم. در سراسر کشور در حال گسترش است و با توجه به بستر مادی که داریم باید دستورالعملی برای اجرای آن در سطح ملی داشته باشیم.

وی افزود: مشکل اصلی این است که بینندگان هنگام ایستادن روی سکوها باید همکاری لازم را داشته باشند. سکوها جامعه ما هستند و در 2 سال گذشته سخت ترین پروتکل ها را برای تیم ها داشته ایم و هموطنان باید همکاری کنند. مشکل بعدی سیستم ارتباط با سیستم مدیریت سلامت است که 2 دوز واکسن را بررسی می کند. خوشبختانه این کار انجام شد اما حضور تماشاگران به دربی نرسید و فکر می کنم خیلی زود اگر اعلام شود می توانیم هوادارانی در سکوها داشته باشیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره موضوع برگزاری نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: با احترام به درخواست استقلال در سازمان لیگ در خدمت دو باشگاه خواهیم بود. البته این جلسه در سازمان لیگ برگزار می شود.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری جریمه ای برای فرهاد مجیدی در نظر گرفته می شود، گفت: این موضوع روال قانونی خودش را دارد و اگر اجازه دهید در مورد جریمه صحبت نکنیم و خیال تیم ها را راحت کنیم.

آیا اساسنامه لیگ اجازه برگزاری جلسات را به باشگاه ها داده است؟» این درخواست قدیمی است و ما روال قبلی را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید