درخواست بمب انتقال مهم از یحیی برای داربی

درخواست بمب انتقال مهم از یحیی برای داربی

سعید صادقی از ابتدای فصل گفته بود که در جناح چپ هافبک بیشتر تاثیرگذار است اما با توجه به اینکه مهدی ترابی دو بار این پست را در اختیار گرفت، یحیی این بازیکن را به جناح مقابل فرستاد. سعید صادقی در نیمه اول بازی مقابل مس کرمان فعال ترین بازیکن پرسپولیس در فاز هجومی بود که بیش از ده بار توپ را پشت توپ چپ حریف قرار داد و حملات تیمش را آغاز کرد.

البته صادقی مانند اکثر بازی های این فصل، در ارسال آخرین پاس یا ضربه زدن به توپ کمی مشکل داشت، اما حداقل خوبی این بازی این بود که یحیی فهیمه متوجه شد که می تواند از هافبک گلزن خود بهتر استفاده کند. جناح چپ البته در صورت کمک و همکاری وحید امیری هافبک چپ این تیم، جناح چپ پرسپولیس می تواند نقطه اتکا و برتری تیمش باشد.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که سعید صادقی در نیمه دوم کمی با آنچه در نیمه اول شاهد بودیم متفاوت بود که دلیل اصلی این افت، تغییرات در تیم میزبان و حریف بود. صادقی آنقدر مقابل مس کرمان دوید که در دقیقه 70 تعویض شد اما یک بار دیگر ثابت کرد در سمت چپ موثرتر است. این بازیکن تکنیکی کوچک فصل گذشته بهترین عملکرد عمرش را در تیم گل گهر سیرجان به نمایش گذاشت. این هم مثل وینگرچپ!

سعید صادقی 14 پاس گل داد و 7 گل به ثمر رساند تا نظر همه تیم های مطرح لیگ برتری را به خود جلب کند. او در نهایت به عنوان بمب نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست و شاگرد یحیی گل محمدی شد. حالا این هافبک ساروی می خواهد در دربی هافبک یا وینگر چپ باشد در حالی که به خوبی می داند که مهدی ترابی (ستاره محبوب یاحی گل محمدی) نمی خواهد در سمت چپ خط هافبک بازی کند!

به نظر می رسد راه حل حفظ دو جناح فنی پرسپولیس جایگزینی مهدی ترابی و سعید صادقی در برخی از نقاط دربی باشد. تغییری که مقابل مس کرمان نتیجه داد و باید دید یحیی گل محمدی دوباره مقابل استقلال باز تلاش می کند یا …؟

دیدگاهتان را بنویسید