سورپرایز یحیی برای داربی چیست؟

یحیی گل محمدی و ریکاردو سا پینتو که آخرین تمرینات تیمشان را قبل از دربی انجام دادند، شرایط فنی را ارزیابی کردند تا بهترین ترکیب را انتخاب کنند و تیمشان را در دیدار حساس دربی به میدان بفرستند. حساسیت مضاعف شرایط جدول در بازی دربی باعث شد تا گل محمدی و سا پینتو با انگیزه و البته استرس بی نظیری برای حضور در دربی پایتخت آماده شوند و شرایط حساس این دیدار به احتمال زیاد باعث عدم حضور ویژه شود. شگفتی در بازی دربی و 2 تیم با ترکیبی شناخته شده و قابل پیش بینی وارد عرصه می شوند.

سا پینتو وارد بازی شد و از تاکتیک نیمکت نشینی مهدی کایدی استفاده کرد اما حضور این ستاره کوچک در نیمه دوم کمکی به آبی ها نکرد و در طرف مقابل یحیی گل محمدی در نیمه دوم به پدیده میدان داد. مثل محمد عمری در سرخپوشان پایتخت اما عمری هم همینطور. مربیان در نیمه دوم نتوانستند شرایط را به سود پرسپولیس تغییر دهند. به نظر می رسد با توجه به عملکرد اخیر سرخابی ها در لیگ برتر، ترکیب تیم های دوم با کمترین تغییرات برای دربی به نظر می رسد و به نظر می رسد بازیکنانی که قصد دارند اولین بازی خود را در دربی پایتخت برگزار کنند در بازی آینده روی نیمکت باشد.

(2+3) استقلال و چالش دربی اول

ریکاردو سا پینتو در بازی رفت، بازیکنانی چون محمد محبی، رضا میرزایی و پیمان بابایی را در ترکیب خود به میدان فرستاد تا اولین حضور خود در دربی پایتخت را تجربه کند. نگاهی به لیست استقلال نشان می دهد که به دلیل کم تحرکی آبی ها در بازار نقل و انتقالات زمستانی، انتظار نمی رود این بازیکن مطرح در دربی پایتخت حضور داشته باشد و بازیکنان جوان استقلال 5 بازیکن دارند که نام آنها به عنوان امید مطرح شده است. ، که تصمیم ریکاردو سا پینتو بتواند به مصاف پرسپولیس برود

سینا سعیدی فر که در غیاب علیرضا رضایی دروازه بان ذخیره استقلال است، از آن دست بازیکنانی بود که البته تا اتفاق خاصی نیفتد فرصت بازی پیدا نمی کند. به غیر از سعیدی فر، نام ابوالفضل جلالی، امید حمیدی فر، امیرعلی صادقی و محمدحسین زواری به چشم می خورد و با توجه به ترافیک لیست استقلال، از بین 4 بازیکن مذکور احتمالا یکی دو بازیکن در لیست آبی ها قرار خواهند گرفت. در بازی پیش رو و شرکت در دربی پایتخت این شانس را خواهد داشت که افتخار حضور در این دیدار مهم را به کارنامه فوتبالی خود بیافزاید.

2 خارجی و یک ایرانی در پرسپولیس منتظر اعتماد «یحیی» هستند.

مرتضی پورعلیگنجی، گیورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی از جمله بازیکنان مطرح پرسپولیس هستند که توانستند در دربی خارج از خانه مقابل استقلال فرصت بازی را به دست آورند و اولین تجربه خود را در دربی پایتخت به دست آورند، از این رو تعدادی از بازیکنان کم تجربه پرسپولیس در دربی حضور داشتند. بازی در اردوی به حداقل رساندن قرمزی. با این حال هنوز 3 بازیکن سرشناس پرسپولیس در انتظار بازی در تصمیم گیری روز یکشنبه با یحیی گل محمدی هستند.

وحدت حنان اف با وجود اینکه دومین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می کند، هنوز در دربی پایتخت به میدان نرفته و منتظر اعتماد یحیی گل محمدی است. سینا اسدبیگی نیز پس از نیمکت نشینی در دربی، حنانوف را ترک کرد و امیدوار است در بازی برگشت مقابل استقلال در ترکیب خود قرار بگیرد و لئاندرو پریرا نیز پس از اضافه شدن به لیست پرسپولیس در این بازی به دنبال او است. یحیی گل محمدی را بگیرید و مقابل استقلال به میدان بروید.

دیدگاهتان را بنویسید