جدایی یحیی؟ پشت صحنه سخنرانی گل محمدی در نشست خبری داربی

جدایی یحیی؟  پشت صحنه سخنرانی گل محمدی در نشست خبری داربی

ریکاردو ساپینتو خودش هم می داند که در صورت شکست در دربی پایانی حذفی ها احتمالا باید با استقلال خداحافظی کند.

سرمربی پرتغالی درباره این موضوع صحبت کرد که بسیاری از بزرگان تان از شما تمجید کرده اند و حتی از شما خواسته اند تا قرارداد 5 ساله خود را با باشگاه تمدید کنید و اگر برنده نشدید، فکر می کنید بعد از بازی با شما چه خواهند کرد و آنها در مورد شما چه خواهند گفت؟ وی تصریح کرد: ما باید احترام بگذاریم. برد یا نه، من برای هر کاری در این کار آماده هستم و به تیم خود و کاری که انجام می دهیم ایمان زیادی دارم. فصل فوق العاده ای داشتیم. اگر بخواهند در یک بازی آینده یک سرمربی را تعیین کنند و دلیلش این است که برخی چیزها خوب بوده و برخی نه، این به ذهنیت باشگاه برمی گردد. اما من کاملاً روی تیم متمرکز هستم و تمام تمرکزم روی بازی نهایی است. ابتدا باید بازی فردا را ببریم، سپس زمان داریم تا در مورد هر چیز دیگری صحبت کنیم.”

اما داستان یحیی گل محمدی متفاوت است. اگر به لطف قهرمانی در لیگ برتر نتیجه بگیرد، جایگاه محکمی روی نیمکت پرسپولیس دارد و هم باشگاه و هم هواداران این تیم خواهان ماندن او هستند. گل محمدی در مورد اینکه فصل آینده در تیم دیگری به کارش ادامه می دهد، گفت: اگر بخواهیم ذهن ها را درگیر کنیم، فکر نمی کنم الان واقعاً در مورد این مسائل صحبت کنیم. من یک سال دیگر قرارداد دارم. بعد از پایان بازی با مسئولان جلسه ای خواهیم داشت که چگونه ادامه دهیم. قطعا بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته خواهد شد.

شنیده ها حاکی از آن است که با وجود اینکه یحیی گل محمدی یک سال دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده اما تصمیمی برای ماندن به هر قیمتی ندارد. او یک لیست کهکشانی از ستاره های مورد علاقه اش تهیه کرده و بعد از دربی به رضا درویش می دهد. سرمربی پرسپولیس درخواست تمدید بازیکنان تاثیرگذاری که قراردادشان با این تیم در حال اتمام است، کرده است.

رمزگشایی از عبارت “قطعا بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته می شود” نیز در همین راستا است که شرط ماندن و ادامه همکاری یحیی گل محمدی با این تیم، خریدهای رویایی در تابستان پیش رو برای دفاع از عنوان قهرمانی و موفقیت در آسیاست. لیگ قهرمانان.

دیدگاهتان را بنویسید