پشت صحنه اظهارات منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس

پشت صحنه اظهارات منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس

جهانگیر کشمس درباره شکست دو بر یک نفت آبادان مقابل گل گهر و اولین باخت شاگردان علیرضا منصوریان پس از شش هفته شکست ناپذیری گفت: بازی خوبی مقابل گل گهر انجام دادیم اما با آن باخت اتفاق خاصی برای تیم ما نیفتاد. در هر مسابقه یک طرف برنده و دیگری بازنده است و بعد از نتایج خوبی که در مسابقات قبلی کسب کرده بودیم، در خانه حریف به تیم خوب گلگوتا باختیم. امیدوارم شاهد بازی خوب و منصفانه مقابل پرسپولیس از سوی دو تیم باشیم که نتیجه آن دست خداست. ای کاش هیچ بازیکنی از هیچ تیمی در این دیدار مصدوم نمی شد.

وی در مورد اینکه طالب ریکانی که در هفته های اخیر عملکرد خوبی در صنعت نفت داشته و حتی موفق به زدن گل مقابل گلگوتا شده است، در این دیدار حرکتی انجام داد که منجر به محرومیت او از بازی با پرسپولیس شد، تصریح کرد: ریکانی یکی از بازیکنان است. افتخارات آبادان فوتبال و خوزستان تعصبات و کاریزمای خاصی دارند. این اتفاقی است که در فوتبال می افتد. خودش بعد از بازی خیلی ناراحت بود اما این مشکلات در فوتبال وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان داوری، گل اول گل گهر در شرایط آفساید به ثمر رسید، گفت: در مسائل داوری دخالت نمی کنم و نمی توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم. نظر کارشناسان داوری حائز اهمیت است که آنها هم گفتند گل اول گل گهر آفساید بوده است. البته این تغییری در نتیجه نمی دهد چون قاضی فعلا تصمیم گرفته است.

کیشماس در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه نفت آبادان به این گل اعتراض می کند، گفت: علیرضا منصوریان بارها درباره این موضوع صحبت کرده که اگر خدا قضاوت می کرد ممکن بود اشتباهات زیادی مرتکب شویم. انتظار داریم در مسابقاتی که سرنوشت یک تیم را تحت تاثیر قرار می دهد دقت بیشتری داشته باشیم اما بعد از آخرین علامت داور دفترچه بسته می شود و در هیچ جای دنیا مرسوم نیست حتی اگر اشتباه داور تایید شود نتیجه را برگردانند. اگرچه به نظر داوران احترام می گذاریم، اما انتظار داریم که دقت بیشتری داشته باشند. سوت بد در قسمت دوم فصل نیز تاثیر بسزایی در وضعیت تیم ها و رتبه آنها داشت.

او مدعی است علیرضا منصوریان بعد از بازی با گل گهر مدعی شد که اگر امیرگله نوح معتقد است داور به دلیل سنش بالا برای تیمش پنالتی نگرفت، درباره او صحبتی نمی کنند اما سرمربی آبادانی مخالفت نکرد.آفساید روی. گل اول او گفت: «منصوریان به کالا نویه به خاطر گفتن چنین چیزی احترام گذاشت.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: هیچ دادگاه و نشست خبری وجود ندارد که مردم از حق و باطل صحبت کنند. کمیته های انضباطی، اخلاق، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به این مسائل رسیدگی می کنند. این حق من است که بگویم هر مربی یا مدیرعاملی می خواهد بلافاصله بعد از بازی بگوید. اعتراض منصوریان به برنامه فوتبال برتر به دلیل گزارشی از برد و باخت چند تیم به دلیل اشتباهات داوری زیبا بود. پارسال هم همین برنامه مشخص کرد که نفت آبادان بیشترین ضرر را از داوری خورده و شش امتیاز را از دست داده است اما آیا این امتیازها را به ما دادند؟ آیا از رتبه دهم ششم هستیم؟

وی در پاسخ به انتقاد علیرضا منصوریان مبنی بر عدم اعتراض به گل تیمش مقابل گل، دیدار با پرسپولیس را نقطه عطفی برای تیمش دانست و پاسخ داد: در این فضا بالا بیایم، نقطه نظر نداریم. منصوریان مرد بزرگ و محترمی است که متفکرانه صحبت می کند. حرفش اغراق آمیز نیست و من به حرفش احترام می گذارم.

وی در خصوص بازی صنعت نفت مقابل پرسپولیس گفت: به نام تیم مقابل اهمیتی نمی دهیم و هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم. تیم های دیگر در نیم فصل بازیکنان زیادی جذب کردند، حتی بازیکنان خارجی، اما بازیکنی نگرفتیم. با این حال بازیکنان آبادانی مشتاق هستند و با تاکتیک برزیلی نتایج خوبی کسب کرده اند. خوشحالیم که در آبادان میزبان پرسپولیس هستیم اما فوتبال در همه جای دنیا غیرقابل پیش بینی است.

دیدگاهتان را بنویسید