پشت صحنه اظهارات نایب رئیس باشگاه در مورد لیست خروج

پشت صحنه اظهارات نایب رئیس باشگاه در مورد لیست خروج

صحبت های یکی از مسئولان بلندپایه باشگاه استقلال درباره لیست مازاد این گروه با واکنش های متفاوتی از سوی رسانه ها و البته پیشکسوتان باشگاه استقلال مواجه شد.

صحبت های اخیر فرشید سامی در یک برنامه تلویزیونی با طرح سوال در مورد لیست مازاد استقلال و تعداد مشخصی از اعضای جدا شده از این تیم به پایان رسید. هنوز 6 هفته تا نیم فصل زمستانی باقی مانده و استقلال هنوز دربی را برگزار نکرده است!

در همین راستا با یکی از مسئولان بلندپایه استقلال صحبت کردیم که وی در گفت و گو با خبرورزشی سوال لیست مازاد را قاطعانه رد کرد. این مقام آگاه که یکی از مشاوران مدیرعامل باشگاه استقلال است، گفت: از نظر من لیست مازادی برای تیم استقلال وجود ندارد و بعید است که چنین وضعیتی برای استقلال در باشگاه استقلال داشته باشم. پایان نیم فصل.”

این فرد آگاه تاکید کرد: تیم استقلال یکی از با ارزش ترین تیم های باشگاه استقلال در 10 سال اخیر است و تا جایی که من اطلاع دارم هر یک از بازیکنان نیمکت نشین استقلال یا کسانی که هنوز فرصت بازی پیدا نکرده اند. با آنها می تواند در سایر تیم های لیگ برتر بازی کند عنوان پاس گل و فیکس تعیین کننده به میدان خواهد رفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به فرسایش این دوره در لیگ برتر و با درایت کامل مدیریتی، امسال استقلال نسبت به فصول گذشته بسیار موفقتر بود. چون در این فصل علاوه بر اردوهای تیم ملی، جام جهانی و سپس مسابقات آسیایی را هم داریم که لیگ ما را به شدت خسته می کند. به همین دلیل تیمی را بسته ایم که بازیکن اضافی ندارد.

هیچ هزینه ای ندارد. معاون حقوقی باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی به صراحت اعلام کرد که به زودی لیست بازیکنان مازاد استقلال را از سرمربی پرتغالی این تیم دریافت خواهد کرد و به زودی اقدامات بعدی در این خصوص مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید