اظهارات عجیب یک پرسپولیسی درباره دست های پشت صحنه

اظهارات عجیب یک پرسپولیسی درباره دست های پشت صحنه

امیرحسین فشنگچی درباره دیدار پرسپولیس و پیکان در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی های پیکان را دیده ام، تیم خوبی دارند. اگر پرسپولیس نتواند در این دیدار پیروز شود از صدر جدول فاصله می گیرد و از کورس قهرمانی عقب می ماند. بازی سختی برای پرسپولیس در پیش است، محتبی حسینی تیم خوبی دارد، پیش از این با یحیی گل محمدی کار کرده و با تفکرات تاکتیکی او آشناست. به همین دلیل بهتر می توانید پرسپولیس را تحلیل کنید.

وی در خصوص بازی پرسپولیس با هواداران در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود، پرسپولیس دو بار عقب افتاد. بزرگترین ضعف پرسپولیس این بود که زود به گل رسید، اشتباهات فردی پرسپولیس نباید بیشتر از این باشد.

فشنگچی در خصوص بازیکنان پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیم فصل نیاز به تقویت دارد و هنوز نتوانسته جانشینی برای بازیکنان جدا شده پیدا کند. باید هافبک دفاعی، مهاجم و آخرین دفاع وجود داشته باشد. بازیکنان جدیدی که او جذب کرده هنوز نتوانسته اند با پرسپولیس هماهنگ شوند. بازی در پرسپولیس سخت است. متاسفانه بازیکن سطح بالایی تعیین نشده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مهدی ترابی و عیسی القطر گفت: هر بازیکنی یک دوره نزولی دارد و می توان گفت که این دو بازیکن اکنون در دوره افول هستند. از طرفی تغذیه مناسبی ندارند و مکمل های خوبی ندارند، هر دو مهاجم هستند و معمولا پرسپولیس با دو مهاجم بازی نمی کند. آنها می توانند با یک هدف بر بحران غلبه کنند و در وضعیت روحی بهتری قرار گیرند.

فشنگچی در پایان در خصوص حاکمیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم های پشت صحنه بنا به دلایلی می خواهند پرسپولیس را تضعیف کنند تا امسال قهرمان نشوند. چون از هر نظر سنگ پرتاب می کنند. تیمی که پنج سال قهرمان لیگ برتر شده و در دو سال فینال لیگ قهرمانان آسیا را برده است، بی ثباتی مدیریتی عادی نیست. علاوه بر این پنجره بسته، مشکلات مالی و اشتباهات داوری ضربه ای به پرسپولیس است و نشان می دهد که آنها نمی خواهند پرسپولیس ششمین قهرمانی متوالی لیگ برتر را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید