پشت صحنه و دست های بیرونی عامل ناآرامی ها در کشور است


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902833

نایب قهرمان پرورش اندام از مسابقات جهانی رومانی:

معتبی سالاری با بیان اینکه ورزشکاران و مجریان به واسطه مردم و تریبون تلویزیون به شهرت رسیده اند گفت: ورزشکاران زیادی داریم که پشت نظام هستند و هیچ کدام اجازه نمی دهند این مملکت به راحتی از دست برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی سالاری در گفتگو با را آرمان; وی با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: درست است که در کشور ما مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما افرادی که برای حضور در این تجمعات تحریک شدند، اکثراً جوانان متولد دهه 80 هستند که هنوز به این اجتماع نیامده اند. تفکر و درک کامل و شرایطی که اکنون توسط دشمنان کشور ما ایجاد شده است.

نایب قهرمان پرورش اندام قهرمانی جهان رومانی ادامه داد: وقتی با افرادی که جمع می شوند و مزاحم مردم می شوند صحبت می کنیم و شرایط و شرایط حاکم را روشن می کنند، اشتباهات خود را می پذیرند.

وی تصریح کرد: قطعا دست هایی پشت پرده عوامل داخلی اعم از سیاسیون، سلبریتی ها، ورزشکاران و مجریان و عوامل بیرونی در این شرایط وجود دارد که شرایط را پیچیده تر می کند.

سالاری با بیان اینکه اگر من به عنوان مربی فاقد بصیرت باشم و باعث تحریک مردم شوم به ضرر جامعه است، گفت: بزرگان این رشته اعم از ورزشکاران و هنرمندان باید در این زمینه روشنگری بیشتری داشته باشند و نگذارند جوانان. در این زمینه تحریک شود.

نایب قهرمان جهان پرورش اندام رومانی گفت: ورزشکاران و هنرمندان به لطف مردم و بستر رادیو و تلویزیون به شهرت رسیدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید