درخواست تکان دهنده چند بازیکن پرسپولیس از سوی مدیرعامل این باشگاه

درخواست تکان دهنده چند بازیکن پرسپولیس از سوی مدیرعامل این باشگاه

پیش از بازی با ذوب آهن، رضا درویش و محمد محمدی، معاون ورزشی این باشگاه که به تازگی آن را اداره می کرد، در تمرین پرسپولیس حاضر شدند. در حالی که بعد از این حضور اعلام شد که درویش در بین بازیکنان اعلام کرده که پاداش ها بازی به بازی پرداخت می شود اما ظاهرا این تمام ماجرا نیست.

بازیکنان پرسپولیس از پایان فصل و 40 درصد باقی مانده مطالبات خود گلایه کرده اند. بازیکنانی چون سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا از مسئولان باشگاه خواسته اند شرایط بهتری را برای پرداخت مطالبات بازیکنان در نظر بگیرند و حتی خود گل محمدی سرمربی نیز انتظارات این تیم را گفته است. درویش ظاهرا انتظار چنین صحبت هایی را در این دیدار نداشت اما گفت به فکر بازیکنان و پرداخت ها خواهد بود.

پرسپولیس در قهرمانی با استقلال 6 امتیاز فاصله دارد و این روزها سرخپوشان از این نظر تحت فشار هستند. مصدومیت وحید امیری بیش از پیش قهرمان 5 فصل اخیر لیگ را مجبور کرد که شرایط چندان ایده آلی نداشته باشد و مشخص نیست سکوت پرسپولیسی ها در مسائل مالی تا کی ادامه خواهد داشت. شرایط این تیم مانند آتش زیر خاکستر است. مهلت باشگاه برای درخواست 86000 دلار از استوکس به پایان رسیده است و آنها باید این پول را نیز بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید