درخواست مشترک طارمی و پورتو از میلان

مهاجم ملی پوش ایرانی که یک فصل از قراردادش با پورتو باقی مانده است، میلان را به عنوان یکی از مشتریان جدی خود می شناسد، اما هزینه بالای پورتو از او برای موافقت با او مانع از انتقال او شده است.

درخواست مشترک طارمی و پورتو از میلان

باشگاه پورتو حاضر است در ازای پرداخت 20 میلیون یورو با طارمی موافقت کند. چهره ای شاخص در فوتبال اروپا که تنها الهلال عربستان حاضر به قبول آن شد اما خود طارمی مخالف رفتن به عربستان بود تا نشان دهد هنوز عطش بازی در قاره سبز را دارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که پیشنهاد میلان به طارمی نه تنها با وجود دریافت بسیار کمتر از الهلال، نظر مساعد او را جلب کرد، بلکه مدیر برنامه‌های این بازیکن را به همراه مسئولان پورتو به طور مشترک از میلان درخواست کرد تا این باشگاه ایتالیایی بتواند مبلغی را که در اختیار دارد، پرداخت کند. میزان مورد نظر افزایش رضایت متجاوز ایران.

درخواست مشترک طارمی و پورتو از میلانتقابل طارمی با میلان در لیگ قهرمانان اروپا

میلان میزان رضایت را افزایش داد

یکی از نزدیکان طارمی اعلام کرده است که میلان مبلغ اولیه خود را برای پرداخت مبلغ خرید طارمی افزایش داده است که هنوز با 20 میلیون یورو پورتو فاصله زیادی دارد.

علاقه طارمی به انتقال به یک باشگاه بزرگ اروپایی یکی از دلایلی است که احتمالاً به واکنش مثبت پورتو و مردش برای این انتقال منجر خواهد شد.

میلان خواهان جذب این بازیکن در حالی است که طارمی پیشنهاد رسمی دیگری از ایتالیا و فرانسه دارد.

بین اسپورت: المپیک مارسی هم طارمی را می خواست

وبسایت شبکه تلویزیونی “بین اسپورت” شب گذشته خبری منتشر کرد که مدعی شد باشگاه المپیک مارسی فرانسه علاقه مند به جذب طارمی است.

این نشریه نوشت: «بلاتکلیفی در مورد تمدید الکسیس سانچز، المپیکی‌ها را مجبور می‌کند که از بازار مهاجم آگاه باشند. مارسلینیو، سرمربی جدید المپیک مارسی، قصد دارد از ابتدای فصل سیستم 2-4-4 را معرفی کند. این موضوع، پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه مارسی را مجبور می کند تا به دنبال بازیکنانی باشد که از نظر مالی و تاکتیکی با سیستم سازگار باشند. در این شرایط بود که باشگاه به مهدی طارمی، مهاجم پورتو علاقه مند شد. با این حال، رقابت در این مورد بسیار قوی است. اکنون به نظر می رسد که المپیک مارسی دیگر نمی تواند برای این بازیکن 30 ساله رقابت کند.

درخواست مشترک طارمی و پورتو از میلان

دو باشگاه جلوتر از مارسی

باین اسپورت در این گزارش عنوان می کند که مارسی رقبای سرسختی برای جذب طارمی دارد و یکی از این باشگاه ها میلان ایتالیا است. باشگاه دیگری که طارمی را زیر نظر دارد تاتنهام انگلیس است.

این خبری است که «ساشا تاوولیری» گزارشگر نقل و انتقالات اروپایی منتشر کرده و مدعی شده میلان گزینه اول و اولویت اصلی طارمی است. تاتنهام نیز پس از جدایی هری کین به طارمی به عنوان جانشین نگاه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید