انتقال از طارمی به میلان هیچی نمیتونم بگم!

انتقال از طارمی به میلان  هیچی نمیتونم بگم!

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت طی چند روز گذشته مدعی شد مهدی طارمی یکی از گزینه های اصلی میلان برای پرکردن جای خالی زلاتان ابراهیموویچ است.

میلان در حال حاضر فقط اولیویه ژیرو و داوید اوریگی را در خط حمله دارد و این تیم قطعا نیاز به جذب مهاجم جدید دارد. البته با پایان قرارداد قرضی لورنزو کلمبو با لچه، او به سن سیرو بازخواهد گشت اما شیاطین برای رقابت با دیگر تیم های ایتالیایی به بازیکنان هجومی بیشتری نیاز دارند. در عین حال پرتغال گزارش می دهد که پورتو برای تسویه حساب خود باید 50 میلیون یورو بفروشد. این می تواند انگیزه ای برای فروش مهدی طارمی باشد تا مقداری از مبلغ مورد نیاز اژدها برای رعایت فیرپلی مالی را تامین کند.

رافائل لیائو که برای بازی های مقدماتی یورو 2024 در اردوی تیم ملی پرتغال به سر می برد، امروز در نشست خبری اردوی خود با سوالاتی در مورد انتقال مهدی طارمی به میلان مواجه شد. اما لیائو از پاسخ دادن خودداری کرد و گفت که به عنوان یک فوتبالیست نمی تواند در مورد نقل و انتقالات باشگاه صحبت کند. ستاره پرتغالی گفت: این موضوع در حیطه مسئولیت من نیست. کارکنانی در باشگاه هستند که می توانند در مورد نقل و انتقالات صحبت کنند. من اینجا فقط در مورد تیم ملی صحبت می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید