رسانه های ایتالیایی مدعی شدند: بمب افکن جدید میلان طارمی!

در حالی که همه منتظر پایان این فصل فوتبال در اروپا هستند، مهدی طارمی می تواند با پورتو قهرمان لیگ برتر شود و شاگردان کونسیچ شائو در شرایط بسیار خوبی برای رسیدن به این عنوان قرار دارند. از سوی دیگر جام جهانی 2022 قطر در راه است و استعدادهای زیادی در تلاش برای اثبات توانایی های خود در این پیکارها هستند.

wtaqu0dq

این در حالی است که رسانه ایتالیایی Calcio Mercato Web مدعی شده است که میلان قصد دارد مهدی طارمی را به جای زلاتان ابراهیموویچ بیاورد. این خبر توسط یک روزنامه معتبر پرتغالی بازنشر شده است. رسانه ها با اشاره به 130 گلی که مهدی طارمی در دوران بازیگری خود برای پرسپولیس، الغرافه، ریو آوه، پورتو و تیم ملی ایران به ثمر رسانده، مهاجم بوچر را بمب افکن خوانده اند.

Calcio Mercato Web می نویسد: میلان به پرتغال نگاه می کند: یک بمب افکن کالیبر 130، میلان در تلاش است تا حملات استفانو پیولی را تقویت کند در حالی که منتظر است ببیند آینده زلاتان ابراهیموویچ چه خواهد شد.

ما در حال بازگشت به هفته سی و یکم رقابت های سری آ هستیم و منتظر دیدار بزرگ روز یکشنبه بین یوونتوس و اینترو و همچنین میلان، هدایت بولونیا هستیم. تیمی که بدون سینیشا میهایلوویچ بازی می کند. سرمربی این تیم به دلیل بیماری قبلی نیمکت نشین نیست.

با این حال، بازار نقل و انتقالات نیز موقعیت خود را در مورد فصل آینده و مهمتر از همه – آینده زلاتان ابراهیموویچ حفظ کرد. مهاجم مرکزی سوئدی به دلیل غیبت تیم ملی کشورش در جام جهانی بازی نمی کند. پس از شکست روبرتو مانچینی قهرمان اروپا مقابل مقدونیه شمالی، متأسفانه زلاتان نیز مانند تمام ایتالیایی ها این مسابقات را تماشا خواهد کرد.

ایبرا 3 اکتبر 41 ساله می شود و تمدید احتمالی قرارداد او که ژوئن آینده به پایان می رسد در حال بررسی است. مشکلات بدنی متعدد او را در این فصل بازگردانده است و استفانو پیولی موقعیت هجومی مناسبی را پیدا کرده است تا غیبت طولانی مدت خود را با خرید اولیویه ژیرو جبران کند.

شایعات زیادی در مورد او وجود دارد: برخی می گویند با کسب اسکودتو می تواند به فوتبال خود پایان دهد. اما خود این بازیکن مخالفت کامل خود را با این شایعات اعلام کرد: تا زمانی که قویتر از من نیاید دست از کار بر نمی دارم پس ادامه می دهم.

میلان به اطراف نگاه می کند: آنها اطلاعاتی در مورد طارمی دارند. در همین حال، طبق معمول، میلان شروع به نگاه کردن به بازار اروپا کرده است. قرارداد اوریگی با لیورپول رو به پایان است و بسیاری آن را با روسونری مرتبط می دانند. بر اساس آخرین شایعات گردآوری شده توسط Calcio Mercato Web، نام مهدی طارمی در میان آنها به چشم می خورد.

مهاجم 29 ساله ایرانی در این فصل در 39 بازی برای پورتو 18 گل به ثمر رسانده و قراردادش در سال 2024 به پایان می رسد و بنادر کارت او را 20 میلیون یورو تخمین می زنند. رقمی که باشگاه روسونری آن را بسیار بالا می داند اما قضیه تمام نشده است. در این مورد بعدا صحبت خواهیم کرد چون علاقه به جذب طارمی وجود دارد و خودش هم تایید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید