تصویر ترسناک بمب افکن ترسناک آمریکایی در گوگل مپ

تصاویر عجیب و غریب همیشه در نقشه های گوگل یافت می شود، اما اخیرا مورد بسیار نادری شکار شده است. بمب افکن رادارگریز آمریکایی در حال پرواز.

تصویر بمب افکن وحشتناک آمریکایی را در نقشه گوگل ثبت کنید

اگرچه این بمب افکن که B-2 Spirit نام دارد با سرعت 1010 کیلومتر در ساعت پرواز می کند، تصویر آن در حال حرکت در مناطق دورافتاده ایالت میسوری توسط گوگل مپ و یکی از کاربران ردیت ثبت شد. آن را با نام کاربری Hippowned پیدا کردم.

تصویر بمب افکن وحشتناک آمریکایی را در نقشه گوگل ثبت کنید

همانطور که انتظار می رود، تصویر ثبت شده تار است. رنگ های قرمز، سبز و آبی نیز به دلیل نحوه به تصویر کشیدن ماهواره ها وجود دارد. Google Maps و برنامه وابسته به آن Google Earth تصاویر را از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کند، اما این تصویر توسط ماهواره Maxar Technologies ثبت شده است.

ماهواره ها به جای تمرکز نور بر روی یک حسگر واحد مانند دوربین های معمولی، شدت طول های مشخصی از نور (مانند قرمز، سبز و آبی) را اندازه گیری می کنند که با هم ترکیب می شوند و یک تصویر را تشکیل می دهند. احتمالا به همین دلیل است که تصویر این بمب افکن آمریکایی در گوگل مپ ظاهر شده است.

تصویر بمب افکن وحشتناک آمریکایی را در نقشه گوگل ثبت کنید

البته این اولین بار نیست که یک تصویر بمب افکن مخفی توسط گوگل گرفته می شود. پیش از این هواپیمای پارک شده در باند فرودگاه پایگاه نیروی هوایی ویتمن مشاهده شده بود. با این حال این اولین بار است که تصویری از یک بمب افکن متحرک گرفته می شود که به دلیل سرعت بالای آن بی سابقه و عجیب است.

دیدگاهتان را بنویسید