درخواست هرینگ از ساپینتو برای بازگشت به استقلال

درخواست هرینگ از ساپینتو برای بازگشت به استقلال

آرتور کوین یاماگا، مدافع فرانسوی 26 ساله استقلال که در دیدار با پرسپولیس مصدوم شد، روز به روز رو به بهبودی است.

این بازیکن فرانسوی قبل از ترک تهران به ریکاردو ساپینتو اعلام کرد که به درمان مصدومیتش در فرانسه با قوت ادامه خواهد داد تا هر چه زودتر به تهران بازگردد.

این روزها که استقلال خود را برای حضور موفق در نیمه نهایی جام حذفی آماده می کند، یاماگا در حال درمان کشیدگی کشاله ران در کلینیک فیزیوتراپی در پاریس است. از اردوی تیم استقلال مطلع شدیم که یاماگا که تقریبا هر روز با ساپینتو در ارتباط است، کادر پزشکی استقلال را از پیشرفت وضعیت پزشکی خود به روز می کند.

در آخرین صحبتی که یاماگا با ساپینتو داشت به او اطلاع داد که در صورت لزوم می تواند زودتر به تهران بیاید و کار خود را شروع کند، اما فعلا پزشکش برای یک هفته دیگر فیزیوتراپی تجویز کرده است.

گویا یاماگا همزمان با فیزیوتراپی در فرانسه مشغول به کار بوده است تا در بازی های پایانی این فصل آمادگی خود را برای بازی های پایانی استقلال از دست ندهد. البته از استقلالی ها هم مطلع شدیم که ساپینتو به یاماگا اعلام کرده بود که شرایط بدنی خود را به مرز 100 درصد رسانده و سپس به تهران برمی گردد. اما او همچنین به یاماگا گفت که قطعا دوست دارد در دیدار نیمه نهایی مقابل نساجی مازندران از آن استفاده کند.

افراد نزدیک به کادر فنی استقلال به احتمال زیاد یاماگا قبل از بازی با تراکتورسازی به تهران بازخواهد گشت تا دقایقی مقابل این تیم به میدان برود و برای حضور در ترکیب ابتدایی در دیدار حساس نیمه نهایی مقابل این تیم آماده باشد. نساجی مازندران این تیم به میدان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید