درخواست ویژه یحیی از بازیکنان پرسپولیس

درخواست ویژه یحیی از بازیکنان پرسپولیس

استقلال تهران با 5 هفته مانده به پایان مسابقات این فصل با 57 امتیاز و پرسپولیس با 53 امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم جدول قرار گرفتند. پسر پایتخت 4 امتیاز از پرسپولیس عقب است که با رای کمیسیون انضباطی به حضور بازیکن گابنی در دیدار مقابل سیریان 2 امتیازی شد.

پس از این سوال، کمیسیون استیناف رای کمیته انضباطی را تایید کرد اما با توجه به افشای برخی مستندات که ممکن است حکایت از دخالت مدیران میان رده فدراسیون فوتبال داشته باشد، پرونده دوباره اهمیت پیدا کرد.

باشگاه پرسپولیس پیگیر این قضیه است تا در صورت اثبات دخالتش، دو امتیازی که به استقلال داده شده را بگیرد و فاصله با این تیم را به حداقل برساند.

برهمین اساس زمزمه ها و حرفه های امیدوارکننده در تمرینات پرسپولیس زیاد شده و بازیکنان تصور می کنند 2 امتیازی که استقلال به خاطر زیر پا گذاشتن گل های گهر سوریه و بازیکن گابنی از رقیب مستقیم سرخ ها گرفته شود!

در همین رابطه شنیدیم که یحیی گل محمدی در آخرین تمرین تیمش به بازیکنان پرسپولیس توصیه اکید کرد که این قضیه را ادامه ندهند و به ماجرای بازیکن گابنی توجهی نکنند. سرمربی پرسپولیس از شاگردانش خواست که فقط روی کار خود و بازی های این تیم تمرکز کنند و به 2 امتیاز احتمالی بازیکن گابنی فکر نکنند.

یحیی گل محمدی معتقد است این زمزمه ها تمرکز تیمش را در آستانه بازی با ذوب آهن بر هم می زند اما از کادرفنی باشگاه پرسپولیس خواست تا این پرونده را با جدیت رصد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید