سکوت معنادار یحیی در برخورد عجیب پرسپولیس درخواست ویژه از درویش!

سکوت معنادار یحیی در برخورد عجیب پرسپولیس درخواست ویژه از درویش!

پس از شکست تلخ پرسپولیس مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا و حذف ارتش سرخ از آن رقابت ها، بازیکنان پرسپولیس امروز در ورزشگاه شهید کاظمی به ریکاوری پرداختند. بازیکنان اصلی تمرینات سبکی را در سالن وزنه انجام دادند و بقیه در زمین چمن کار کردند. لحظه قابل توجه تمرین امروز پرسپولیس دیدار شخصی بازیکنان اصلی با یحیی گل محمدی سرمربی این تیم بود.

بزرگان تیم قبل از شروع تمرین درخواست دیدار با یحیی گل محمدی را داشتند و دقایقی با سرمربی خود جلسه داشتند. در این جلسه چند ستاره پرسپولیس صحبت کردند. این بازیکنان که با توجه به نتایج اخیر و به خصوص سقوط از لیگ قهرمانان آسیا تحت فشار زیادی هستند، به سرمربی خود گفته اند که با هم متحد شوند و اختلافات خود را پشت سر بگذارند تا از این شرایط خارج شوند.

بازیکنان با اتفاقات نیمه دوم سال قبل که با اتحاد و یکپارچگی موفق به کسب 3 جام شدند الگو قرار گرفتند. بازیکنان پرسپولیس از گل محمدی خواستند اختلافاتش با مدیران باشگاه را کنار بگذارد و در جلسه ای با درویش مسائل را مطرح کند و خواسته هایش را بیان کند تا تیم شرایط بهتری پیدا کند و از این شرایط حساس خارج شود.

بازیکنانی که در دیدار مقابل الدیل با انتقاد شدید هواداران مواجه شدند، دوست ندارند دوباره با چنین اتفاقاتی روبرو شوند. آنهایی که خودشان اصلاً از شرایط موجود راضی نیستند، می خواهند شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانند در آرامش به کار خود ادامه دهند و فقط روی فوتبال تمرکز کنند.

اختلافات درویش و گل محمدی در ماه های اخیر جنجال زیادی به پا کرد و بازیکنان ناخواسته وارد این بازی شدند. یکی از دلایل اصلی نتایج ضعیف پرسپولیس در 6 بازی اخیر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا همین مشکل است و اختلافاتی که در شیراز به وجود آمد پرسپولیس را نگران کرد. کادر فنی و بازیکنان به وضوح تمرکز لازم را ندارند و این مشکل گریبان پرسپولیس را گرفته است.

نکته جالب اینجاست که یحیی پس از شنیدن صحبت های بازیکنان تیمش واکنشی نشان نداد و سکوت کرد. شنیده ها حاکی از آن است که به زودی جلسه ای بین درویش و بازیکنان برگزار می شود و پرسپولیسی ها هم می خواهند همین درخواست را از مدیرعامل تیمشان داشته باشند.