درویش درخواست عجیب و نجومی دو ستاره پرسپولیس را رد کرد

درویش درخواست عجیب و نجومی دو ستاره پرسپولیس را رد کرد

در فاصله 6 هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر، پرسپولیس تنها نیمی از قراردادهای این فصل را پرداخت کرده تا سرخپوشان همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنند، اما نتایج ضعیف هفته های اخیر و شکست آلومینیوم اراک در جام حذفی باعث شده است. به شاگردان یحیی گل محمدی ساکت هستند، از این جهت مرید شده اند.

بازیکنان پرسپولیس قبل از حضور درویش نه تنها نسبت به عدم دریافت مبلغ قرارداد خود اعتراض داشتند، بلکه از عدم دریافت قراردادهای مشابه گلایه داشتند. همین امر باعث شد تا رضا درویش پس از دریافت صورت های مالی از حسابداری با اختلاف دستمزد زیادی بین بازیکنان و مربیان مواجه شود.

جعفر سمیعی و مجید صدری، مدیران سابق پرسپولیس در مقاطع مختلف، برای پرداخت حواشی به برخی بازیکنان و مربیان این تیم، در مقاطع مختلف، بیش از برخی دیگر از اعضا، دستمزد پرداختند که اعتراض بسیاری از بازیکنان وقت پرسپولیس را در پی داشت.

درویش پس از اینکه توانست با وجود بی پولی شدید این روزها، جایزه کامل بردهای پرسپولیس را به طور مساوی در بین تمام اعضای تیم بپردازد، به بازیکنان طلبکار اعلام کرد که هر پرداختی به صورت گروهی خواهد بود و تمایلی به تغییر نظم مالی موجود ندارد. وی همچنین به صراحت اعلام کرد که تمامی اعضای تیم به دلیل جریمه اخیر هیئت مدیره باید به یک اندازه جریمه شوند.

از این رو بازیکنانی مانند مهدی ترابی و میلاد سرلک با وجود مطالبات مالی برای تمدید قرارداد همچنان باید منتظر تصمیم هیئت مدیره در این زمینه باشند و خبری مبنی بر دریافت زودتر از هم تیمی های خود وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید