بیانیه عجیب پرسپولیس; قیمت نجومی سپاهان برای خرید ستاره پرسپولیس؟

بیانیه عجیب پرسپولیس;  قیمت نجومی سپاهان برای خرید ستاره پرسپولیس؟

در حالی که خرید نهایی سانتا کلارا توسط شهریار مغانلو به چالشی بزرگ برای پرسپولیس در اواخر لیگ بیستم تبدیل شده بود، پس از مذاکره با سانتا کلارا و دریافت بسته پیشنهادی آنها، آنها با قرارداد این مهاجم برای فصل بیست و یکم با مغانلو موافقت کردند که پس از قهرمانی پرسپولیس فصل گذشته مدعی است قطعا برای شاگردی محرم نویدکی به سپاهان نمی رود!

سید مجید صدری، مدیر سابق باشگاه پرسپولیس در بخشی از صحبت های خود در Football 11 درباره جدایی مقانلو از پرسپولیس و حضورش در سپاهان گفت: سپاهان این کار را کرد و موفق شد مقانلو را به خدمت بگیرد.

اظهارات مجید صدری با واکنش نسبتا تند باشگاه سپاهان مواجه شد و این باشگاه در بیانیه ای توافق با مقانلو را اینگونه توصیف کرد:

مجید صدری، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی درباره پیوستن شهریار مغانلو به این باشگاه از سانتا کلارا به باشگاه سپاهان اظهاراتی را مطرح کرد که یا نشان می‌داد از این مشکل بی‌اطلاع است و یا سعی در سرپوش گذاشتن بر آن داشت. بازار نقل و انتقالات و بحران های اداری و اجرایی پرسپولیس که میراثی از مدیریت آنها در این باشگاه است و بار دیگر ذهن هواداران صادق باشگاه پرسپولیس را منحرف می کند، حاضرند از این باشگاه بزرگ مجوز حرفه ای بگیرند و آسیا را ترک کنند. “

همانطور که پیش از این باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای تنویر افکار عمومی جزئیات انتقال شهریار مقانلو از سانتا کلارا به سپاهان را به رسانه ها اعلام کرده بود، طی توافقی بین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سانتا کلارا، شهریار مقانلو و محمد محبی برای نقل و انتقالات تابستانی مبادله شدند. و باشگاه سپاهان برای گرفتن رضایت نامه مقانلو پولی به سانتا کلارا پرداخت نکرد. این در حالی است که محمد محبی دو فصل دیگر با تیم طلایی اصفهان و شهریار مقانلو به مدت دو سال دیگر با تیم پرتغالی قرارداد داشت. سپاهان پیوست.

انتقال شهریار مغانلو به باشگاه سپاهان گواه ابتکار و اقدام شایسته این باشگاه در بازار نقل و انتقالات است که بدون پرداخت حتی یک دلار یکی از بهترین مهاجمان کشور را از اروپا به ایران منتقل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید