درخواست پرسپولیس برای دیدار با یک هوادار

درخواست پرسپولیس برای دیدار با یک هوادار

سهراب اعتزیری درباره برتری پرسپولیس مقابل گلگهار سیرجان و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: پرسپولیس در دیداری سخت پیروز شد. بهترین تیم نیمه اول بود و در نیمه دوم هوشمندانه بازی کرد. راستش گل گهر در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کرد و نشان داد تیم بسیار قدرتمندی است. پرسپولیس از تجربیات خود استفاده کرد و یکی از سخت ترین دیدارهای این فصل را به سود خود به پایان رساند. ناگفته نماند که بازی بعد از دربی برای تیم های برنده و بازنده سخت است. گلگهر با انگیزه زیادی بازی کرد و پرسپولیس تمام تلاش خود را کرد تا در جام حذفی بماند. خدا را شکر پرسپولیس این مرحله را پشت سر گذاشت و امیدوارم در این جام قهرمانی را کسب کنم.

هوادار را نباید دست کم گرفت

وی در پاسخ به اینکه پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی در خانه هواداران بازی می کند، تصریح کرد: برادرزاده ام در تیم هواداران بازی می کند و برای آن تیم احترام کامل قائل هستم. ساکت الهامی سرمربی هواداران با تیم های تراکتورسازی و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی شد تا پرسپولیس بازی سختی را پیش رو داشته باشد. البته پرسپولیس تیم بزرگی است و با هدف قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به دیدار هواداران می رود. فراموش نکنیم هوادار در لیگ برتر موفق شد پرسپولیس را غافلگیر کند و بازی در نیمه نهایی جام حذفی بهترین فرصت برای انتقام شکست لیگ برتر است. این در حالی است که پرسپولیس به فینال می رود و در یک ضربه دو گل می زند. این دیدار بعد از اتمام لیگ برتر است و هواداران جز قهرمانی انتظاری ندارند. هواداران قطعا دست کم گرفته نمی شوند و از طرفی ساکت همی هم برای شکست پرسپولیس دست از تلاش برنمی دارد اما تجربه شاگردان یحیی گل محمدی باعث خواهد شد که جریان را به نفع پرسپولیس برگرداند.

مظلوم ترین مردم فوتبال ما داوران هستند

پیشکسوت تیم پرسپولیس یادآور شد: حملات و فشار تیم ها به داوران در هفته های پایانی لیگ برتر و مرحله پایانی جام حذفی بسیار زیاد است و ناخواسته در قضاوت های خود اشتباه می کنند. شرمنده این عزیزان هستیم. فضای مجازی بیشترین فشار را به داوران وارد کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس باید دست به کار شود و به جای وعده دادن و خرید زمان، سیستم کمک داور ویدیویی را در اسرع وقت نصب کند تا داوران به راحتی با کمک VAR تصمیم گیری کنند. VAR خواهد آمد، خطاهای داوری کاهش می یابد و تیم ها کمتر آسیب خواهند دید. به محض پایان بازی ها، تیم ها فیلم های صحنه های داوری را تهیه و در رسانه های مجازی منتشر می کنند تا داور را متهم کنند. در حالی که در همان بازی موقعیت هایی را از دست دادند که می توانستند از آنها برای پیروزی استفاده کنند. آنها هیچ کاری برای داوران انجام نداده اند و از این قشر زحمتکش انتظار زیادی دارند. اشتباهات داوری جزئی از بازی است و اگر تیم ها از این اشتباهات رنج می برند به دلیل کمبود امکانات است. قضات باید مراقب باشند که با آرامش و با دل خوب قضاوت کنند.

قهرمان لیگ در روز پایانی مشخص خواهد شد

عثیری با بیان اینکه فکر می کنم کدام یک از تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال قهرمان می شود گفت: روی کاغذ نظر بدهیم چون پرسپولیس یک امتیاز بالاتر از تیم دوم و دو امتیاز بالاتر از تیم سوم است، بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. قهرمانی.. بدون شک در سه هفته پایانی و بازی هایی که مدعیان قهرمانی دارند اتفاقات غیرمنتظره ای رخ خواهد داد. در پایان فصل بازیکنان از نظر بدنی خسته هستند و نمی توان پیش بینی کرد که چه نتایجی کسب می شود. ما باید هفته به هفته برویم و ببینیم هر هفته چه نتایجی حاصل می شود تا بتوانیم قضاوت دقیق تری داشته باشیم. نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم برنده خواهد شد. به نظر من قهرمانی در روز آخر مشخص می شود و سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال در روز آخر شانس قهرمانی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید