دردسرهای جدید برای سرمربی پرسپولیس

دردسرهای جدید برای سرمربی پرسپولیس

شنیده ها حاکی از آن است که مهدی سیدعلی که دیروز قضاوت دربی پایتخت بین پرسپولیس و استقلال را بر عهده داشت، یحیی گل محمدی سرمربی سرخ پوشان را به دلیل رفتارهایش در دیدار مقابل او در هیات قضایی فدراسیون فوتبال قضاوت خواهد کرد.

ظاهرا سیدعلی در شکایت خود به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق علاوه بر حضور عجیب گل محمدی در زمین فوتبال و حمله به داور، مدعی توهین و تهمت و تهمت سرمربی پرسپولیس و استفاده از الفاظ زشت و ناپسند شده است. آنر بعد از تساوی از استقلال استفاده می کند و هلش می دهد.

جنجالی ترین صحنه دربی 98 در نیمه دوم رخ داد که سعید اقعی مدافع پرسپولیس به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و مسئولان پرسپولیس خواستار تعویض سیدجلال حسینی شدند اما بازیکنان پرسپولیس گفتند داور اجازه تغییر نداد. هنگام بازی با 10 نفر یک اکولایزر بگیرید.

پس از این اتفاق یحیی گل محمدی وارد شد و در این صحنه به تصمیم مهدی سیدعلی اعتراض کرد که در نهایت منجر به اخراج وی از زمین مسابقه شد.

یحیی گل محمدی نیز زمانی که سیدعلی قصد خروج از ورزشگاه آزادی و رویارویی با خبرنگاران در تونل آزادی را داشت به انتقادات خود ادامه داد. وی در پاسخ به اقدامات خود گفت:

باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه و شنیدن توضیحات طرفین و همچنین گزارش داور و ناظر مسابقه چه تصمیمی برای یحیی گل محمدی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید