مردم ایران به کارزار علیه ایران پاسخ قاطع می دهند/ مشکلات و دردسرهای بزرگ زیادی داریم


ساعت: 16:59
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905128

برگزاری تمرینات تیم ملی فوتبال با حضور اصحاب رسانه؛

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: صحبت های جانبی برای ما مهم نیست و مردم ایران پاسخ قاطعی به کارزار علیه ایران می دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مینی کمپ ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز در زمین شماره 2 فدراسیون فوتبال برگزار شد. 18 بازیکن لیگ برتری به همراه 3 لژیونر لیگ ستارگان قطر به دستور کارلوس کی روش برای برگزاری اردوی ارزیابی فنی از آکادمی ملی فوتبال دیدن کردند و در تمرین امروز شرکت کردند. اصحاب رسانه و خبرنگاران روزنامه های گروه نیز در تمرین امروز حضور داشتند و از نزدیک تمرینات شاگردان کارلوس کی روش را مشاهده کردند.

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان دقایقی پس از شروع تمرین با خودروهای شخصی خود به سمت مرکز ملی فوتبال رفتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در این تمرین گفت: خیلی خوشحالم که دوباره شما را می بینم. از حمایت شما از برنامه آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی قطر سپاسگزاریم. همانطور که می دانید در فاصله 30 روز مانده به شروع مسابقات مانند همه تیم های جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم تا با انگیزه و تمرکز کامل برای جام جهانی آماده شویم.

وی همچنین گفت: سوال اصلی این نیست که آیا به مسائلی که حواسمان را پرت می کند توجه می کنیم، سوال اصلی این است که چه کسی به این مسائل توجه می کند، زیرا این صحبت ها برای ما معنا ندارد.

وی درباره کمپین حذف ایران از جام جهانی گفت: اگر طرف آن کمپین بودم، می دانستم چگونه به آن پاسخ دهم. من می دانم که واکنش اکثر ایرانیان به چنین صحبت هایی چیست. آنها واقعاً علاقه مند به حضور و بازی تیم ملی در جام جهانی هستند، اما چون من طرف این کمپین نیستم، بگذارید دیگران در مورد آن صحبت کنند.

سرمربی تیم ملی درباره تیم ملی انگلیس، اولین حریف ایران در جام جهانی گفت: اول اینکه نیازی به اضافه کردن چیزی به نام تیم ملی انگلیس ندارم چون آنها الان تیم بسیار بزرگی هستند. ، مگر نه چیزی نیست که بتوانم بگویم که شما از آن ندانید. می دانید تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد و آنها نام های بسیار بزرگی در دنیای فوتبال هستند. بازی مقابل آنها باعث افتخار و خوشحالی است. همانطور که اکنون شنیده اید، روزنامه نگار همکار شما در مورد انگلیس سوال کرده است. ما مشکلات و سردردهای بزرگ زیادی داریم. مثل بازی با انگلیس روی این مسائل تمرکز کرده ایم. ما به همه دیدگاه ها احترام می گذاریم، اما تمرکز ما روی این موضوع است.

کی روش در پاسخ به این سوال که دغدغه اصلی او در 30 روز مانده به شروع جام جهانی چیست و آیا وضعیت اردوی قطر رضایت بخش است یا خیر، گفت: هیچ نگرانی نداریم. ما چالش هایی داریم که با آنها روبرو هستیم. ما به دنبال راه حل های مناسب برای این چالش ها هستیم.

سرمربی تیم ملی در پایان با تشکر از همکاری باشگاه ها با تیم ملی گفت: از همه باشگاه ها، مربیان و بازیکنانی که برای حضور در تیم ملی تلاش و فداکاری می کنند، تشکر می کنم، چالش بزرگی که ما داریم. ما هر روز سعی می کنیم بازیکنان را بهتر و بهتر کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید