انگیزه های زیادی علیه فجر داریم

ساعت: 21:12
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795935

مربیان تیم های فوتبال فجر و هوادار پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عسگر کلانتری سرمربی تیم فجر سپاسی ظهر سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هواداران در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: این خوب است. مدیرعامل هم امروز در تمرین بود. وقتی یک تیم در بازی مهمی شکست می‌خورد، اولین چیز وضعیت روحی و روانی است که سعی کردیم شرایط بازیکنان را بهتر کنیم تا تیم آماده بازی مقابل هواداران باشد. در حال حاضر این تیم آماده رویارویی با هواداران و کسب سه امتیاز این دیدار است.

وی درباره تیم هواداران گفت: فصل گذشته در لیگ کنار هواداران بودیم. آقای عنایتی سال گذشته سابقه حضور در تیم هواداران را دارد و در لیگ برتر مربیگری کرده است. چند بازی اخیر این تیم را دیده ایم و به همین دلیل تحلیلی کلی از این تیم انجام دادیم و سعی کردیم شرایط را برای این دیدار فراهم کنیم. این هوادار شروع خوبی در لیگ برتر نداشت اما در سه بازی اخیر خود 4 شرایط بهتر را به دست آورد. در مورد تیم حریف هم می توانیم سه امتیاز بازی با هواداران را کسب کنیم.

فجر سپاسی سرمربی تیمش درباره مشکلات گلزنی تیمش گفت: قبل از اینکه تیم را تقویت کنیم می خواستیم مصدومیت بازیکنان را اصلاح کنیم و خدا را شکر توانستیم اکثر بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم. زمانی بازیکنان خوبی در اختیار نداشتیم اما اکنون شرایط بهتر شده و تلاش می کنیم آخرین بازیکنان مصدوم خود را به حالت عادی برگردانیم. برای این مصدومیت ها مجبور شدیم از چند بازیکن در پست های غیر تخصصی استفاده کنیم.

عنایتی: انگیزه های زیادی علیه فجر داریم

رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجسپاسی در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: با تیمی بازی می کنیم که بسیار شخصی است و در شیراز هواداران زیادی دارد. ما تمام تمرکز خود را روی نمایش یک بازی خوب گذاشتیم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند. پس از بازی با تراکتورسازی، به بازیکنان خود استراحت دادیم. برخی از بازیکنان ما به این مسابقه نخواهند رسید، اما سعی می کنیم شرایط را تنظیم کنیم. شرایط به نفع ماست و روز خوبی برای بازیکنانمان داشته باشیم.

وی درباره پیشرفت خوب تیمش در دیدارهای اخیر لیگ برتر گفت: اطلاعات کاملی از تیم حریف ندارم اما تیم ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و انتظار داشتیم در هفته های ابتدایی شرایط سختی داشته باشیم. بازیکنانی که به خدمت گرفتیم شرایط را بهتر کرده اند و در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته ایم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و به مدیریت باشگاه هم گفتم. امیدوارم در هفته های آینده فوتبال خوبی ارائه دهم و به نتایج دلخواه برسم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید