دردسر بزرگ پرسپولیس: تغییر ناگهانی گل محمدی

دردسر بزرگ پرسپولیس: تغییر ناگهانی گل محمدی

پایان زودهنگام رقابت های جام جهانی 2022 قطر برای تیم ملی فوتبال ایران باعث شد تا ملی پوشان کشور همسایه پس از چند روز تعطیلی به خدمت تیم های باشگاهی خود برگردند.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، 9 بازیکن از سه تیم باشگاهی لیگ برتر ایران را در جمع مسافران جام جهانی انتخاب کرده است.

باشگاه های استقلال با سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی و رزبه چشمی و سپاهان از اصفهان با پیام نزاد و رامین رضاییان در جام جهانی حضور داشتند اما باشگاه پرسپولیس با حضور علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، وحید امیری و مهدی طرابی بیشتر از آنها حضور داشتند. دو رقیب در لیگ نخست وزیر ایران نماینده داشت تا بازگشت آنها در رسیدن به اهداف تیم ارتش سرخ برای شروع مجدد لیگ برتر کمک زیادی کند.

تعطیلات پرسپولیس با حاشیه های اقتصادی

پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل مس کرمان به عنوان قهرمان به تعطیلات باشگاهی جام جهانی 2022 رفت تا رنگ آرامش را ببیند اما شروع تمرینات این تیم پس از چند روز استراحت با حاشیه همراه بود.

قرمزها تمرینات خود را در 21 نوامبر آغاز کردند، اما بدهی اندک قرارداد باشگاه برای فصل جاری باعث عصبانیت اعضای تیم شد تا به اعتصاب بپردازند و تمرین نکنند. گل محمدی که از رفتار باشگاه ناراضی بود به بازیکنانش حق داد تا آنها را همراهی کند تا نشان دهد از اتفاقات اخیر چندان راضی نیست.

دبی لغو شد، تهران فعال!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل هم مانند ابتدای فصل وارد عمل شد! او نتوانست در پاییز امسال شرایط برگزاری اردوی خارجی پرسپولیس در دبی را فراهم کند تا این تیم در تهران اردو بزند و با تیم های مختلف بازی دوستانه انجام دهد.

کمیسیون انضباطی فعال شد

در روزهای جام جهانی 2022 قطر که تمرکز توجه تیم ملی فوتبال بود، غوغایی در اردوی پرسپولیس به پا شد. این اعتصاب بهانه ای شد تا باشگاه پرسپولیس با امید عالیشاه و کمال سغاد نیا تماس بگیرد و از آنها به کمیته انضباطی توضیح دهد. آنها همچنین یحیی گل محمدی را به خاطر داستانی حاشیه ای درباره رفتار بازیکنان تیم ملی ایران تنبیه کردند و درصد قابل توجهی از قرارداد او را جریمه کردند.

بازی های دوستانه شبیه سازی دربی

دانش آموختگان یحیی گل محمدی در اولین دیدار تدارکاتی خود در جام جهانی 2022 با شکست 2 بر صفر مقابل مس کرمان شکست خوردند. آنها سپس با یک گل پیکان را شکست دادند و در بازی بعدی مقابل تیم دسته اولی شمس آذر قزوین به تساوی 2 بر 2 دست یافتند. این تیم در آخرین دیدار خود به مصاف فجرسپاسی رفت که با نتیجه 2 بر یک آنها را شکست داد.

پایان خوش با سپاهان

برگزاری اردوی سپاهان در تهران باعث شد پرسپولیس تصمیم به برگزاری بازی دوستانه با این تیم بگیرد. دو رقیب جدی در راه کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر آخرین دیدار دوستانه خود را پیش از شروع مجدد لیگ برتر انجام می دهند.

خبر خوب از تیم ملی

ملی پوشان پرسپولیس سه شنبه هفته گذشته به تمرینات تیمی بازگشتند و با سلامت کامل در تمرین حاضر شدند تا امیدی را در دل کادرفنی نشان دهند و یحیی را امیدوار به شروعی موفق با برد دربی کنند.

سرلک تنها مجروح ناشناخته است!

میلاد سرلک، هافبک تاثیرگذار پرسپولیس تنها مصدوم این روزهای این تیم است. با این حال کادر پزشکی به یحیی گل محمدی قول دادند که او را برای دیدار با استقلال بیاورند و مشکلی برایش پیش نیاید اما یحیی همچنان نگران وضعیت هافبک مورد علاقه اش است تا شرایط بازی سخت با استقلال تهران را پیدا کند. .

تغییر در گل رز

البته سکوت سرمربی پالش پوشان از اتفاقات قابل توجه این جشن بود. با تغییراتی که در چهره اش ایجاد شد، در تمرینات ساکت شد و کمتر مصاحبه کرد. اما پس از چند هفته تغییر در ظاهر گل محمدی که با قد بلندتر از همیشه همراه بود، تصمیم گرفت به شرایط قبلی بازگردد و جلوی تغییرات را بگیرد!

تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات خود ادامه می دهد تا اینکه روز 29 آذر در اولین دوره لیگ برتر فوتبال ایران بدون محدودیت برای بازیکنانش به مصاف استقلال برود.

دیدگاهتان را بنویسید