شوک برای پرسپولیس؛ دردسر بزرگ گل

شوک برای پرسپولیس؛  دردسر بزرگ گل

پرسپولیس روز جمعه به مصاف گل گهر می رود و یحیی گل محمدی همه بازیکنانش را برای این دیدار در اختیار خواهد داشت. اتفاقی که یحیی را در انتخاب 11 نفره خود سخت می کند. پرسپولیس در دیدارهای گذشته چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت. مثلا در همان بازی قبلی مقابل پیکان، گلسیانی به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی نبود و فرشاد فرجی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.

سینا اسب سواری در غیاب میلاد سرلک در ترکیب اصلی قرار گرفت و یکی از بازیکنان خوب تیمش بود. همچنین امید عالیشاه و پریرا که به عنوان تعویض وارد زمین شده بودند عملکرد خوبی داشتند و کار مشترک این دو یک پنالتی را به سود پرسپولیس رقم زد و با همان پنالتی سرخ ها 3 امتیازی شدند. دست یحیی برای بازی مقابل گل گهر در هفته 29 کاملا باز است و می تواند از بازیکنان مختلف برای این بازی استفاده کند.

لازم به ذکر است که درخشش بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس در چند بازی اخیر گل محمدی را در دو هفته اخیر با مشکلات بزرگی مواجه خواهد کرد. این بازیکنان نیمکت نشین عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته اند و دور نگه داشتن آنها کار آسانی نخواهد بود. علاوه بر این ستاره های اصلی پرسپولیس که اکثرا بازیکنان ثابت این تیم بودند، وضعیت خوبی دارند. این مشکل تا پایان فصل چالش بزرگی برای یحیی خواهد بود و باید دید او چگونه با این موضوع برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید