در شهرورد تنش کمتری را تحمل می کنیم


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816085

من از قهرمانی مطمئنم وقتی جام تمام شود ورا.

سرمربی تیم فوتبال استقلال به بحث و شایعات پیرامون همکاری اش با یک جادوگر واکنش تندی نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری مقابل شهرآورد پایتخت گفت: دربی همیشه حساسیت خاص خود را دارد و فردا با تیم بسیار خوبی بازی خواهیم کرد. جدا از دربی، پرسپولیس تیمی است که چند سالی است روند خوبی دارد. مهمترین عامل برای این تیم ثبات است و بازیکنان آن سال ها در کنار هم بازی کرده اند. امیدوارم بازی خوب برگزار شود و هواداران دو تیم شاهد بازی جذابی باشند. پیش بینی من این است که هر دو تیم خوب بازی کنند.

وی ادامه داد: بازیکنانی که به ایران می آیند توسط عوامل نمایندگی می شوند و معمولا یک فیلم 20 دقیقه ای از آنها نشان می دهند، اما من این کار را نکردم. از بازی من سیلوا را آوردم چون در شرایط خوبی بود. آخرین بازی او یک ماه پیش بود. نکته مثبت همه بازیکنان این است که از استقلال به عنوان یک تیم بزرگ یاد می کنند. سیلوا زندگینامه استقلال را دیده بود و از پیوستن به تیم بزرگ آسیایی خوشحال است.

مجیدی درباره شرایط داوری و مصدومیت ها گفت: درباره سیدعلی نظری نداده بودم. برایش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم او قضاوت خوبی داشته باشد. امروز آخرین تمرین است و پس از آن درباره محمد دانشگر تصمیم گیری خواهیم کرد.

او درباره تفکر برنده گفت: مربی که با همین تفکر به زمین می رود بازنده است. سه امتیاز دربی برای من مهم است. من با بازیکنان صحبت کردم. من بیش از یک بار به برابری فکر کرده ام. حتی به بازیکنان گفتم اگر برنده شوند هیچ چیز تمام نمی شود و باید تا هفته آخر برای قهرمانی بجنگیم. بازیکنان باید بدانند که تا زمانی که جام بالا نیاید هیچ چیز تمام نشده است. تنها چیزی که به آن فکر می کنم قهرمانی تیمم است. به فکری که گفتی فکر نکردم فکر من کسب سه امتیاز است و پیش بینی می کنم یکی از بهترین دربی های چند سال اخیر را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در حضور تماشاگران تصریح کرد: حضور هواداران در ورزشگاه یکی از اتفاقات خوب بود. وقتی ورزشگاه پر می شد، انگیزه بازیکنان بیشتر می شد. چند سالی است که هواداران به ورزشگاه نمی آیند. حضور آنها به جذابیت بازی و انگیزه بازیکنان کمک می کند. از این بابت خوشحالم.

سرمربی استقلال نسبت به اتهام جادوگری و ارتباطش با موفقیت استقلال واکنش تندی نشان داد و خاطرنشان کرد: واقعاً به عنوان خبرنگار خجالت نمی کشی این سوال را بپرسی؟ فدای خدا که بعضی روزها باعث افتخار است که این سوال را بپرسم. امیدوارم لیاقتش را داشته باشم. اگر من لیاقتش را نداشته باشم، روزی که این سوال را بپرسی تو را بیرون می اندازد.

مجیدی گفت: سحر من دعای مادربزرگم است که هر روز برایم دعا می کند. جادوی من پدرم است که از من مراقبت می کند، هرچند او زنده نیست. جادوی من بازیکنانم هستند که سخت کار می کنند. جادوی من حمایت هوادارانی است که با تمام شیطنت هایشان اجازه ندادند تیم من را شرمنده کنند. جادوی من حمایت کادر فنی من است که شبانه روز کار می کنند. شما یک روزنامه نگار هستید، این به شما نیست که این سوال را در یک کنفرانس مطبوعاتی بپرسید. آیا برای اولین بار است؟ این را هزار بار به من گفته اند. این حرف ها بیشتر به من انگیزه می دهد. من خیلی خوشحالم و خدا را شکر می کنم که اینقدر به من افتخار داد که شما را به این روز رساند.

سرمربی استقلال با بیان اینکه اگر در دربی پیروز می شد، استقلال شانس بیشتری برای قهرمانی داشت، گفت: می توانید از بازیکنان من بپرسید. اگر برنده شوند باید تا هفته آخر تلاش کنند. هیچ چیز تمام نمی شود. استقلال باید تا هفته آخر این روند را داشته باشد. اگر حتی یک اپسیلون برنده شوم انگیزه ام کم نمی شود.

مجیدی همچنین گلایه‌های دیگری درباره بحث جادوگری مطرح کرد و گفت: صحبت‌های دیگری نیز انجام شده است. به همین دلیل است که خیلی ها از موفقیت استقلال راضی نیستند. من در مورد تمام این نکات در پایان فصل صحبت خواهم کرد. اکنون مهم است که تمرکز خود را از دست ندهید. من مفصل با هواداران استقلال برای همه صحبت می کنم، مخصوصاً برای درونی ها که تأثیرات آنها از درونی ها بیشتر است. آنها دوست ندارند استقلال برای یک نفر دیگر قهرمان شود. هیچ کس در مورد توانایی های بازیکنان من صحبت نمی کند. تلاش هایی برای دستیابی به این نتایج صورت گرفته است. اگر پارسال سه چهار ساعت برای تیم کار می کردم، امسال هفت ساعت کار می کنم و وقت می گذارم.

وی افزود: فوتبال برای من چه معنایی دارد؟ آیا می آیم تا محبوبیت خود را افزایش دهم؟ آیا باید قراردادم را تمدید کنم؟ از زمان وینفرد شفر قراردادم را با استقلال نگرفتم. من از سال 90 یک میلیارد و 400 میلیون تن می خواهم. عشق من مربیگری است. کاری که شما انجام می دهید به من انگیزه بیشتری می دهد. من دوست دارم این چالش ها ثابت کنند که اینطور نیست. آنها مشکلات زیادی برای تیم من ایجاد کردند اما از بازیکنان تشکر می کنم. به همین دلیل است که استقلال چندین سال قهرمان نمی شود.

سرمربی استقلال درباره غیبت احتمالی بازیکنانش در دربی تصریح کرد: خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم.

مجیدی همچنین با بیان اینکه تیمش در دربی فشار بیشتری را از سوی پرسپولیس تحمل می کند، با وجود اینکه او پیشتاز است، گفت: من این را قبول ندارم. تیم بالای جدول با اختلاف 6 امتیازی استرس کمتری خواهد داشت.

وی در واکنش به حرکاتش در خط و به هم خوردن آرامش و تمرکز تیمش افزود: این الگوی مربیگری من برای فعالیت در خط است. گاهی اوقات در شرایط بازی این اتفاق می افتد. در کل تمرکز من بیشتر روی بازی است.

مجیدی در پاسخ به اظهارات علیرضا منصوریان پس از بازی با صنعت نفت آبادان و شکایت منصوریان گفت: اشکالی ندارد. اگر سوال دیگری دارید بپرسید.

مجیدی در پاسخ به این سوال که «واقعاً علیرضا منصوریان را بعد از بازی ندیدی؟» از همان جمله قبلی استفاده کرد و گفت: اشکالی ندارد. اگر سوال دیگری دارید بپرسید.

سرمربی استقلال همچنین با بیان اینکه قول قهرمانی لیگ را به هواداران استقلال داده است، گفت: من قول قهرمانی ندادم. تنها قولی که به هواداران دادم این بود که تمام تلاشم را برای پیروزی انجام خواهم داد. گفتم وقتی وریا گفوری جام را برد از قهرمانی مطمئن می شوم. تا اینجای کار، بیشتر موفقیت ها از بازیکنانی حاصل شده که سخت کار کرده اند. آنها به معنای واقعی کلمه یک تیم و پشت سر هم بودند.

مجیدی ادامه داد: چرا تیم من موفق نیست؟ متاسفانه توجه زیادی به تیم من نمی شود. اکثر برنامه های تلویزیونی به دنبال این هستند که ببینند کدام تیم امتیاز از دست داده است. وقتی وریا گفوری در دقیقه 80 به زمین آمد و همینطور شروع کرد، مطمئن باشید پیروز می شود. تیم من یک تیم است و این به ما کمک کرد تا موفق شویم.

وی در خصوص کیفیت فنی دربی با انتقاد از عملکرد دو تیم گفت: هواداران هر دو تیم عاشق تماشای فوتبال جذاب هستند. اگر کیفیت پایین می آید به دلیل حساسیت است. پیش بینی من این است که فردا یک مسابقه جذاب خواهد بود.

سرمربی استقلال در نهایت درباره تقابل بهترین خط حمله لیگ (پرسپولیس) و بهترین خط دفاع لیگ (استگل) و استراتژی خود برای خط حمله حریف گفت: اینجا نمی توانم درباره سیستم صحبت کنم. با یک تیم بسیار خوب بازی کنید، پرسپولیس بهترین بازیکنان را در خط حمله و هافبک دارد، بازی خوبی خواهد بود، هر تیمی که از پتانسیل خود استفاده کند برنده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید