تنها سنگر استقلال در شهرورد صدام

یکی از ویژگی های بازی استقلال در این فصل تسریع بازی با پاس های متعدد و ایجاد موقعیت های زیاد مقابل دروازه حریف است. به خصوص در دور دوم مسابقات که تیم ما را به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تبدیل کرد. اما استقلال در دربی استقلال دائمی نبود. نکته ای که حتی بازیکنان در مصاحبه های بعد از بازی به آن اشاره کردند. یکی دو حرکت مهدی کایدی استقلال نتوانست علیرضا بیرانوند را در یک بازی تیمی کنار دروازه پرسپولیس واکنش جدی نشان دهد. می توان گفت که؛ بازی خوب استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس متوقف شد.

تنها جایی که استقلال در دربی سریع بود، بازی هندبال بود. جایی که ریکاردو ساپینتو به سرعت توپ را برمی داشت و به یکی از شاگردانش پاس می داد تا بازی را سریع شروع کند. عملکردی که آبی ها در زمین فوتبال نشان دادند، قطعا برعکس آن چیزی بود که آنها تمرین کرده بودند و ریکاردو ساپینتو می خواست. اما فوتبال هزار و یک اتفاق غیرقابل پیش بینی است. گاهی تیم وقتی تمرین می کند و سرمربی هم از آنها می خواهد بازی نمی کند.

با این حال دربی با همه اتفاقات به پایان رسید و آبی ها امروز تمرینات خود را به امید سه بازی باقی مانده آغاز خواهند کرد. استقلال هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد. در جام حذفی هم همینطور. اولین راه برای به دست آوردن این دستاوردها بازگشت به تنظیمات کارخانه و اطمینان از بازی های سریع در نبردهای باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید