در کنار جشن ها باید گره از آرمان مردم باز کنیم/ اجرای 120 برنامه فرهنگی در مسجد مقدس جمکران


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815389

نماینده فرهنگی مسجد مقدس جمکران در مجلس با اشاره به اجرای 120 برنامه فرهنگی در مسجد مقدس جمکران، گفت: قصه هایی داریم؛ ما هم داستان داریم. اگر گره از مشکلات مردم بگشاییم حضرت بقیة الله الاعظم (عج) خرسند می شوند، لذا علاوه بر برگزاری جشن ها و آذین بندی ها تأکید می کنیم که باید گره از نیازمندان باز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام یاسین حسین آبادی در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به اعیاد نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران گفت: اعیاد نیمه شعبان امسال از ساعت 16 روز چهاردهم شعبان همزمان با 26 اسفندماه آغاز و تا ساعت 21:30 ادامه خواهد داشت. 15 شعبان همزمان با 27 اسفند.

وی ادامه داد: در این دو روز برنامه های مختلفی با حضور گویندگان و علاقه مندان مطرح کشور برگزار می شود و این برنامه ها از شبکه های مختلف صدا و سیما و فضای مجازی پخش می شود.




اجرای 120 برنامه فرهنگی در مسجدالحرام جمکران/ اجرای نهضت بزرگ «حمایت از عشق مهدی(عج)»
نماینده مردم در امور فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه 120 برنامه دیگر در این مکان مقدس برگزار شده است، گفت: برنامه های مسجد مقدس جمکران امسال در سه محور برگزار می شود که اولین اقدام بزرگان است. نهضت در کشور انجام می دهد و این پویش نگاه جدیدی به موضوع مهدویت دارد.

حجت الاسلام حسین آبادی برگزاری برنامه هایی چون دعای ندبه، کمیل و توسل، مراسم احیای نیمه شعبان، ایران همدل، شعر خوانی، انتظار راویان، پرسشی درباره مهدویت، نمایشگاه «راه بهشت»، همایش بین المللی دکترین و دکترین مسابقه “خواندن کتاب مستور طاووس” از جمله برنامه های دیگر فهرست شده است


علاوه بر جشن ها باید گره از کار مردم باز کنیم
وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در قصص داریم; اگر گره از مشکلات مردم بگشاییم حضرت بقیة الله الاعظم (عج) خرسند می شوند، لذا علاوه بر برگزاری جشن ها و آذین بندی ها تأکید می کنیم که باید گره از نیازمندان باز شود.

نماینده فرهنگی مسجدالحرام جمکران قم گفت: مسجد مقدس جمکران به همه دنیا پیشنهاد داده است که به عشق امام زمان (عج) گره از کار یک یا چند نفر باز کند. من می خواهم این فکر را کنار بگذارم که همه مسئولان و مردم نگران گره گشایی از کار مردم باشند.


روز نیمه شعبان عشقت را به عشق مهدی به پویش بسپار
وی افزود: پیشنهاد مسجدالحرام جمکران به فرمانداران پیوستن به نهضت حمایت از عشق حضرت مهدی (عج) و صرف حقوق نیمه شعبان برای امور نیازمندان و خیریه است و همه ما متعهد هستیم. برای کار در این روز بزرگ. “مردم در حال باز شدن هستند.

خجت الاسلام حسین آبادی قم گفت: امسال از سالروز ولادت امام حسین (ع) تا ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) به نام «دهه مهدویت» نامگذاری شد و برنامه های ویژه ای در این مراسم برگزار شد. حوزه.

وی با بیان اینکه در نیمه شعبان جشن گلریزان در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود، گفت: این جشن در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.


نیمی از مخاطبان ما در مسجد بانوان هستند
نماینده فرهنگی مسجد مقدس جمکران کوم با اشاره به اینکه حدود 55 درصد مخاطبان ما در مسجد مقدس جمکران شهر کوم را بانوان تشکیل می دهند، افزود: نهضت مرا دریاب و توسل به امام زمان(عج) خواهد بود. همزمان با 15 شعبان در نماز جمعه سراسر کشور برگزار شد.

وی گفت: همزمان با نیمه شب شجت الاسلام والمسلمین سعید هاشم الحیدری دبیرکل جنبش احدال عراق به عنوان «مهدی یاور برتر» سال معرفی و تجلیل می شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های مسجد مقدس جمکران می توانند با پایگاه اطلاع رسانی این مسجد به نشانی https://jamkaran.ir و یا با شماره تلفن 37256060 در کوم با پیش شماره 025 تماس بگیرند.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید