دزد جدیدی در راه است. آیا بمب آبی بالاخره منفجر می شود؟

دزد جدیدی در راه است.  آیا بمب آبی بالاخره منفجر می شود؟

در واقع، بلاتکلیفی اینتر برای خرید پائولو دیبالا همچنان ادامه دارد.

دو هفته پیش اعلام شد که این باشگاه از خرید ستاره سابق یوونتوس صرف نظر کرده است. بعدها اخبار دیگری مبنی بر خواهان نراتزوری ها منتشر شد اما به شرط فروش ادین ژکو و خواکین کوریا. اما اکنون خبر دیگری به گوش می رسد؛ علیرغم عدم انتقال ژکو و کوریا، اینتر قصد دارد رقابت جدیدی را با رم آغاز کند، که در جذب دیبالا پیشتاز است.

دیبالا 28 ساله پس از پایان قراردادش با یوونتوس و امتناع بانوی پیر از تمدید قرارداد، بازیکن آزاد است. در حالی که در ابتدای تابستان از چندین تیم از جمله منچستریونایتد و ناپولی به عنوان خواستگاران آرژانتینی یاد می شد، اکنون به نظر می رسد که تنها رم و اینتر شانس واقعی برای جذب او دارند. این در حالی است که هر کدام از این دو تیم امتیاز و شرایطی را برای دیبالا فراهم می کنند و تصمیم گیری را برای او سخت می کنند.

رم پیشنهاد مالی بهتری برای این بازیکن ارائه کرده و گفته می شود که حاضر است سالانه بیش از 6 میلیون یورو به او بپردازد. از طرفی اینتر علیرغم پیشنهاد دستمزد کمتر، این فرصت را به بازیکن می دهد تا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. ظاهرا بلاتکلیفی در مورد آینده باعث ناراحتی و اضطراب دیبالا شده و او به مدیر برنامه خود گفته است که قرار ملاقاتش را تا هفته آینده مشخص کند تا اردوهای پیش فصل را از دست ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید