دشمنان به شورشیان دستور تخریب اموال عمومی و بانک ها را می دهند


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900684

نقاش و هنرمند زنجانی با بیان اینکه تخریب اموال عمومی و بانک ها معنایی ندارد و این اقدام معاندین را محکوم می کنم، ادامه داد: دشمنان تخریب اموال عمومی و بانک ها را به یاغیان دیکته می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن ترحانه در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه شهدای زیادی برای این انقلاب و نظام داده ایم، گفت: پایه های این انقلاب با خون شهدا مستحکم شده و شهدا ارزش های این انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه مردم ستون فقرات این نظام هستند و حکومت بدون مردم معنایی ندارد، گفت: این انقلاب و نظام به این راحتی به دست نیامده است و اجازه نمی دهیم دشمن کاری از پیش ببرد.

نقاش و هنرمند زنجانی با بیان اینکه اگر دشمنان هر کاری می توانستند در این 40 سال انجام می دادند، تصریح کرد: دولت باید به فکر اشتغال جوانان و معیشت مردم باشد.

وی با بیان اینکه شاهد اهداف عالیه شهدایی هستیم که به جبهه رفتند و به شهادت رسیدند، گفت: اجازه نمی دهیم خون شهدا پایمال شود.

ترحانه با بیان اینکه تخریب اموال عمومی و بانک ها معنا ندارد و این اقدام معاندین را محکوم می کنم، ادامه داد: دشمنان تخریب اموال عمومی و بانک ها را به شورشیان دیکته می کنند.

هنرمند و هنرمند زنجانی با بیان اینکه این اغتشاشات برای آزار مردم است، خاطرنشان کرد: اینها افکار واهی است که می توانیم با این اقدامات در جامعه مشکل ایجاد کنیم و اگر رهبری دستور بدهد اسرائیل را نابود می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید