دعوت از 27 بوکسور برای تمرین تیم ملی


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809018

از شنبه 30 بهمن ماه دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس با حضور 27 بوکسور آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس ، با توجه به موج ششم ویروس تاج و به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی کشور و عدم مجوز برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس از ستاد مبارزه با فساد در ورزش تاج 27 بوکسورها از سوی سرمربی تیم ملی بوکس به دور جدید تمرینات تیم ملی دعوت شدند.

این اردو روز شنبه 30 بهمن ماه در مجموعه ورزشی کبگانیان برگزار می شود و تمامی شهروندان باید کارت واکسیناسیون و آزمایش PCR داشته باشند.

اسامی اتباع دعوت شده به اردو به شرح زیر است:

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، ارشام حسنی، دانیال شهباش، سجاد محمدپور، مهدی خسروی، اشکان رضایی، بیکر فرج، مسلم مقسودی، فرهاد مرادی، سجاد کاظم زاده، امیررضا شکاری، شهیر سحیر فشادین، صحیر سحر موسوی، توفیق علی جمالی سیدعلی صدری، پوریا امیری، ایمان رمضانپور، علی سپهر، رامین بابالو و محمد کمالی

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: پس از تعویق مسابقات قهرمانی کشور تصمیم گرفتیم که انتخابی تیم ملی را در تهران برگزار کنیم.برگزاری مسابقات مقدماتی تیم ملی. تیم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در ورزش “تاج” تصمیم گرفتیم 27 بوکسور را به اردو دعوت کنیم تا شرایط اردوی مشترک با ارمنستان فراهم شود.

وی افزود: در این اردو با هماهنگی استان ها از بوکسورهای واجد شرایط به اردو دعوت می کنیم و از آنها تست می گیریم تا 15 تا 16 بوکسور برای اردوی مشترک با تیم ملی ارمنستان در اردو بمانند. همچنین با هماهنگی فدراسیون پزشکی «ایران اسپورت و نادو در طول اردوها به صورت تصادفی تست دوپینگ خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید