دلداری یحیی گل محمدی برای استقلالی ها

دلداری یحیی گل محمدی برای استقلالی ها

یحیی گل محمدی گفت: بعد از بیانیه باشگاه استقلال تعجب کردم چرا که قصد زیر سوال بردن عملکرد آنها در نقل و انتقالات یا اقدامات مالی آنها را نداشتم.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از اظهارات بازیکنان استقلال گفت: من همیشه برای استقلالی ها احترام قائل بوده ام و به عنوان یک رقیب در زمین با آنها روبرو هستیم. من قصد زیر سوال بردن عملکرد حریف را ندارم. من آن را نداشتم و قطعا تلاش آنها برای جذب بازیکن این بود که مطالبات را از طریق مجاری قانونی پرداخت کنند. تنها سوال من این است که چرا این موضوع برای باشگاه پرسپولیس شکل نمی گیرد و می خواهم در این مورد شفاف سازی شود، این مسائل باعث نگرانی همه ما و هواداران شده است. من به باشگاه استقلال و سایر باشگاه هایی که بدون هیچ مانع و مشکلی این کار را انجام می دهند احترام می گذارم و قطعا یک باشگاه حرفه ای برای رسیدن به اهدافش همانطور که در مصاحبه ام گفتم باید بهترین شرایط را در نقل و انتقالات رعایت کند. و از یاتاقان های مناسب عبور کنید.”

او این را گفت و ادامه داد: باز هم باید بگویم که منظورم باشگاه استقلال نبود و همیشه برای آن تیم احترام قائل هستم. در نهایت امیدوارم با رفع مشکلات پرسپولیس، این باشگاه هرچه زودتر به سمت هدف بزرگ خود و هوادارانش در فصل آینده حرکت کند و آنها را مثل همیشه خوشحال کند.»

دیدگاهتان را بنویسید