ستاره ای به پرسپولیس و یحیی دلداری داد

ستاره ای به پرسپولیس و یحیی دلداری داد

سعید صادقی که به عنوان ستاره نقل و انتقالاتی به پرسپولیس پیوست، تلاش زیادی برای تثبیت در تیم ملی جدید و کارلوس کی روش داشت که فشار بدنی زیادی به این بازیکن وارد کرد.

کارلوس کی روش که در ابتدای حضورش در ایران به دنبال انتخاب بازیکنان بومی برای حضور در اردوی تیم ملی بود، در تمرینات تیم ملی در دو نوبت 40 دقیقه ای عملکرد بازیکنان دعوت شده را ارزیابی کرد. مشکلی که باعث شد بازیکنان فشار زیادی را برای نشان دادن توانایی خود و برآورده ساختن درخواست کادرفنی برای ادامه حضور در اردو تحمل کنند.

همین مشکل حالا دلیل مصدومیت سعید صادقی هم شده است. هافبک سرخ ها که به دلیل درد در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان از ترکیب خارج شده بود، حالا به دلیل فشار اضافی که در اردوی تیم ملی متحمل شده، با کشیدگی همسترینگ دست و پنجه نرم می کند.

در شرایطی که سعید صادقی به عنوان ستاره نقل و انتقالاتی به پرسپولیس پیوست و خیلی زود توانست پس از دعوت به اردوی تیم ملی جایگاه خوبی در جمع سرخ پوشان به دست بیاورد و در شرایطی که امیدهای زیادی وجود داشت به سعادت رسید، حالا با بدشانسی های زیادی مواجه شده است و باید دید در فاصله اندک باقی مانده تا جام جهانی قطر آیا می تواند بار دیگر نظر سرمربی پرتغالی را برای بازگشت به لیست تیم ملی با عملکردی موفق برای پرسپولیس جلب کند یا خیر. .

انتظار می رود سعید صادقی حدود 10 روز به دلیل مصدومیت از میادین دور باشد، در حالی که برخی گمانه زنی ها از پارگی همسترینگ و نگرانی ها در مورد آینده او خبر می دهند. اما با انجام تست های پزشکی مشخص شد که این مصدومیت تنها یک ضربه بوده و با کمی استراحت و تمرینات ویژه می تواند به تمرینات گروهی برگردد و در اختیار کادر فنی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید