دلیل اقدام جنجالی سپاهان؛ آیا خرید مستقل دیپورت شد؟

دلیل اقدام جنجالی سپاهان؛  آیا خرید مستقل دیپورت شد؟

دقایقی پیش باشگاه سپاهان از خرید خارجی خود رونمایی کرد. با اعلام باشگاه سپاهان، ایگور کاتاتو مهاجم وینگر 27 ساله برزیلی عصر امروز با عقد قراردادی 2.5 ساله رسما به تیم مورائیس پیوست.

گفته می شود باشگاه سپاهان صبح امروز با سیاوش یزدانی به توافق نهایی رسیده و حتی قرارداد هم امضا کرده است اما باشگاه سپاهان تاکنون این خرید را اعلام نکرده است. نکته جالب اینکه صبح امروز سیاوش یزدانی با نوشتن متنی در صفحه شخصی خود جدایی از استقلال را تایید کرد.

وی در بخشی از یادداشت در صفحه شخصی خود منتشر کرد؛ وی نوشت: خدا را شکر می کنم که به قولی که در روز اول پوشیدن پیراهن استقلال مقابل فولاد داده بودم عمل کردم، تا آخرین روز و لحظه ایستادم، نفسی نکشیدم، نفس عمیقی کشیدم و عصبانیتم را خوردم. من رفتم چون خانه ام امن نیست، ممنون از تمام خاطرات شیرینی که برایم ساختی، ممنون که با حمایت از استقلال به من عشق، تعصب و غیرت دادی. من تا ابد مدیون شما هستم و تکه ای از قلبم همیشه با شما خواهد ماند. اگر خوب یا بد بوده ام، از تو طلب بخشش می کنم، دوستت دارم.»

سپاهان به بهانه خرید سیاوش یزدانی یک مدافع برزیلی و محمد نژاد مهدی را از دست داد و خرید این بازیکن توسط سپاهان قطعی است. برخی می گویند با توجه به حواشی ایجاد شده برای سیاوش یزدانی در دیدار سپاهان و استقلال، باشگاه اصفهانی منتظر است تا با آرام شدن فضا و رفع حواشی پیرامون این بازیکن، خرید جدید خود را معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید