دلیل اقدام عجیب گل محمدی; چشمان یحیی از آن ستاره می ترسید!

دلیل اقدام عجیب گل محمدی;  چشمان یحیی از آن ستاره می ترسید!

پس از وقفه ای طولانی، لیگ برتر قرار است از 7 آذرماه از سر گرفته شود و در هفته دوازدهم دو تیم بزرگ پایتخت به مصاف یکدیگر می روند. پرسپولیس در لیگ برتر صدرنشین است و استقلال در رده دوم قرار دارد. به همین دلیل نتیجه این دربی برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای دارد، یکی از دغدغه های یحیی گل محمدی برای این دیدار مصدومیت دو بازیکن اصلی تیمش بود. میلاد سرلک پس از مصدومیت طولانی مدت به تمرینات گروهی بازگشت و خیال یحیی برای بازیکن مورد علاقه اش تقریباً آسوده خاطر شد.

حتی اگر سرلک به دربی نمی رسید دست گل محمدی برای پرکردن جای خالی آن بازیکن باز بود به همین دلیل یحیی به شدت نگران وضعیت علیرضا بیرانوند بود که در جام جهانی مصدوم شد و حتی گفته می شد که او ممکن است به دربی نرسد. علیرضا به دلیل مشکلات تنفسی قرار نبود در بازی مقابل آمریکا به میدان برود اما عواقب احتمالی را پذیرفت و در آن مسابقه به میدان رفت.

حالا و پس از بازگشت بیرانوند به تمرینات پرسپولیس، این روزها با ماسک مخصوص تمرین می کند و برای دربی پیش رو آماده می شود. علیرضا بعد از شکستن بینی اش دچار مشکل تنفسی شد و خیلی زود مجبور شد بینی خود را جراحی کند. همین موضوع باعث شد تا بیرانوند به شکست دربی نزدیک شود چرا که بعد از جراحی حدود یک ماه از میادین دور است.

پشت پرده اصرار سرمربی پرسپولیس بر ستاره تیمش/ چشم یحیی ترسید!

دربی 29 هازارد از اهمیت بالایی برخوردار است و برنده این دیدار می تواند تا حدودی عنوان قهرمانی نیم فصل خود را تایید کند. از طرفی احمد گوهری دروازه بان دوم پرسپولیس در تمرینات و بازی های دوستانه پرسپولیس عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در دیدار مقابل شمس آذر قزوین دو اشتباه وحشتناک انجام داد که منجر به گل شد.

این مشکل باعث شده نگرانی گل محمدی در صورت غیبت بیرانوند بیشتر شود. عملکرد بسیار ضعیف گوهری در تمرینات و بازی های دوستانه پرسپولیس باعث ترس چشم یحیی شده و از آنجایی که نتیجه این دربی برایش بسیار مهم است، اصلا نمی خواهد از این دیدار احساس بازنده داشته باشد.

از این رو وقتی یحیی متوجه شد که وضعیت دروازه بان دومش خوب نیست و فاصله او با بیرانوند زیاد است، از ستاره ملی پوش تیمش خواست عمل بینی خود را لغو کند و در دربی بازی کند. علیرضا هم قبول کرد ریسک کند و پرسپولیس را در دربی همراهی کند. بیرانوند در پایان هفته یازدهم بهترین گلزن لیگ بود و بیشترین کلین شیت را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید