بعد از دستگیری استقلالی ها از حزب چشم گل محمدی می ترسید

بعد از دستگیری استقلالی ها از حزب چشم گل محمدی می ترسید

ماجرای دستگیری چند بازیکن مشهور فوتبال در یک پارتی شبانه جنجال به پا کرد و این موضوع 48 ساعت به سوژه اصلی فوتبال ایران تبدیل شد. ماجرا از این قرار بود که 9 بازیکن فعلی فوتبال ایران به همراه چند بازیکن سابق در ویلایی در دماوند در شرایطی غیرطبیعی دستگیر شدند و حتی گفته شد این افراد چند ساعتی بازداشت و پس از قول و قرار آزاد شدند. در همین راستا باشگاه هایی که بازیکنان آنها در این مهمانی حضور داشتند، برای برخورد با این افراد برنامه ریزی کرده و قطعا جریمه هایی برای متخلفان در نظر گرفته می شود.

حضور چند ستاره لیگ برتری که گفته می شود استقلالی هستند یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را به وحشت انداخته است. یحیی حالا که تیمش در بالای جدول قرار دارد نمی خواهد وارد چارچوب ها شود و همین مسائل حاشیه ای باعث می شود تیمش از مسیر خودش خارج شود. به همین دلیل گل محمدی از بازیکنانش خواست مراقب رفت و آمدهایشان باشند و نگذارند زندگی خارج از فوتبالشان به حاشیه برود.

یحیی می ترسد اتفاقی که برای چند استقلالی افتاد برای ستاره های تیمش بیفتد و اوضاع از کنترل او خارج شود. از این رو از شاگردانش خواست تمام فکر خود را معطوف به فوتبال و مسابقات مقابل پرسپولیس کنند و تحت هیچ شرایطی به مسائل حاشیه ای نپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید