دلیل ناراحتی ستاره جذاب پرسپولیس مشخص شد

دلیل ناراحتی ستاره جذاب پرسپولیس مشخص شد

تیم فوتبال پورتو چهارشنبه شب در اولین بازی خود در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید اسپانیا می رود. این دیدار در دقایق پایانی با تساوی بدون گل به پایان رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که از ابتدا در ترکیب تیمش بود، در دقیقه 81 به دلیل خطای داور کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

بعد از این اخراج بود که اتفاقات اصلی بازی رقم خورد. در دقیقه 1+90، اتلتیکو اولین گل هرموسو را به ثمر رساند. پورتو در دقیقه 90 + 6 از روی پنالتی اوریبه جواب آن گل را داد اما گریزمان در دقیقه 90 + 11 گل برتری اتلتیکو را به ثمر رساند که یاران طارمی در اولین بازی اروپایی خود با شکست مواجه شدند.

علیرضا نیکومانز، مدیر برنامه طارمی در مصاحبه ای مدعی شد که این بازیکن نه به خاطر انتقادات از او، بلکه به خاطر شکست مقابل پورتو و غیبت او در بازی بعدی اروپا بسیار ناراحت است. لیگ قهرمانان.

نیکومانس گفت: این وضعیتی است که طارمی متأسفانه قبلاً در بازی یوونتوس تجربه کرده بود.او بازیکنی است که صددرصد برای تیم می دهد و به همین دلیل مجازات شدن برایش همیشه سخت است. طارمی از این موضوع، باخت تیم و بازی ای که به دلیل محرومیتش نمی تواند به پورتو کمک کند، ناراحت است.

مدیر برنامه طارمی اطمینان می دهد که این مهاجم ایرانی تحت تاثیر انتقادات و حملاتی که از بیرون به او وارد می شود، نخواهد شد. نیکومانس گفت: من نگران نیستم زیرا طارمی می داند چگونه با آن کنار بیاید. او یک بازیکن بالغ است. نگرانی و ناامیدی اصلی او شکست در پورتو و یک بازی – دیدار با کلوب بروژ بلژیک در هفته دوم لیگ قهرمانان – است که نمی تواند گزینه ای برای مربی او باشد.

نیکومانس سپس حرکتی که منجر به اخراج طارمی شد را تحلیل کرد و افزود: همه می دانند که طارمی می داند چگونه در محوطه جریمه بازی کند. او باهوش است و همه، حتی کسانی که از او انتقاد می کنند، می دانند که این بازیکن در داخل و خارج از منطقه حریف اشتباهات زیادی انجام می دهد. در این حرکت بازیکن حریف شرایط را به خوبی خواند و دید که اگر بخواهد او را خلع سلاح کند مرتکب خطا می شود از این کار اجتناب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید